ID : 11922852
گزارش تصویری/

همایش تجلیل از رتبه های برتر کنکور سراسری سال 93 در اردکان +تصاویر


به پاس بیست و یکمین سال افتخار صدر نشینی استان یزد در کنکور سراسری ، همایش تجلیل از برترین های کنکور سراسری سال 93 در شهرستان اردکان برگزار شد .

به گزارش یزد رسا به نقل از اردکان گویا، در این مراسم از 28 نفر از دانش آموزان شهرستان اردکان که موفق به کسب رتبه های زیر 1000 در کنکور سراسری سال 93 شده بودند با اهداء لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شد .


تجلیل از کادر آموزشی و اجرایی مراکز پیش دانشگاهی شهرستان اردکان و دانش آموزان نخبه علمی و همچنین دانش آموزان راه یافته به المپیادهای علمی و ادبی از دیگر برنامه های این مراسم بود .


در حاشیه این مراسم ، دبیر همایش تجلیل از برترین های کنکور سراسری سال 93 اردکان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سرویس علمی پایگاه اطلاع رسانی اردکان گویا گفت : بر اساس رتبه بندی درصد قبولی و تراز نمره در آزمون سراسری ، شهرستان اردکان توانست مقام سوم را در بین شهرستان های استان یزد کسب نماید .


حمید ادبی تصریح کرد : بیش از 59 درصد از دانش آموزان شهرستان اردکان در کنکور سراسری سال 93 پذیرفته شده و به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور راه یافته اند .


لازم به ذکر است که این مراسم با حضور مسئولین استان و شهرستان در محل کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) اردکان برگزار شد .

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.