ID : 11772875
نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در مجلس:

همدلی ملت و دولت، حلال مشکلات و کمک به توسعه پایدار است


نماینده 5 شهرستان استان یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: همدلی و همزبانی حقیقی دولت و ملت موجب حل مسائل، کمک به توسعه پایدار کشور است.

به گزارش یزد رسا، نماینده 5 شهرستان استان یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: همدلی و همزبانی حقیقی دولت و ملت موجب حل مسائل، کمک به توسعه پایدار کشور است. 


حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده در گفت و گو با ایرنا با گرامیداشت سال بهار فاطمی افزود: نامگذاری های سالانه رهبری بر اساس مقتضیات زمان و دقیق صورت می گیرد.

 

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در مجلس گفت: معظم له همه ساله در آستانه سال جدید در پیام نوروزی خود به مسائل محوری داخلی و خارجی و وظایف ملت و دولت اشاره می کنند که باید همه برای تحقق آنها بکوشند.

 

نماینده مردم مهریز، بافق ، بهاباد ، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وحدت بین دولت و ملت و همراهی و همگامی در طرح ها و برنامه ها قطعا از امور بسیار مهم و ضروری است.

 

زارع زاده گفت: این همدلی و همزبانی و تلاش مضاعف برای تحقق اهداف عالیه انقلاب و این نظام ولایی و ارزشی یک وظیفه بزرگ محسوب می شود.

 

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس اظهارداشت: امیدواریم در سایه این شعار مهم و با فعالیت در عرصه های مختلف شاهد اجرایی شدن منویات رهبری در پایان سال باشیم.

 

گفتنی است رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی خود سال 1394 را سال دولت و ملت ، همدلی و همزیانی نامگذاری کردند.

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.