ID : 18607646
حرف های قابل تامل یک جشن؛

همشهری زرتشتی: آمریکا غلطی نمی تواند بکند/گردشگر خارجی: حیرت زده شدم


یزدانی یکی از همشهریان زرتشتی حاضر در جشن پیروزی انقلاب ضمن تبریک یوم الله 22 بهمن به مردم و امام خامنه ای گفت: آمریکا و دنیا بدانند تا این رهبر و این امت هستند، هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

به گزارش یزد رسا، جشن بزرگ انقلاب اسلامی در یزد با حضور پور شور مردم برگزار شد و مردم با سردادن شعار «مرگ برآمریکا» و «لبیک یا خامنه ای» دیگر بار با آرمان های انقلاب تجدید پیمان کردند.

خبرنگار یزدندا در این روز با حضور در بین شرکت کنندگان در راهپیمایی علت حضورشان را از زبان خودشان جویا شد.

یزدانی یکی از همشهریان زرتشتی حاضر در جشن پیروزی انقلاب ضمن تبریک یوم الله 22 بهمن به مردم و امام خامنه ای گفت: آمریکا و دنیا بدانند تا این رهبر و این امت هستند، هیچ غلطی نمی توانند بکنند و مردم به این نظام و انقلاب افتخار می کنند، ما زرتشتی ها نیز به انقلاب اسلامی افتخار می کنیم و همواره به پای آرمان های انقلاب خواهیم ایستاد.

 

وی اظهار کرد: مردم همیشه در صحنه حاضر بوده اند و ما زرتشتیان نیز همیشه در راهپیمایی 22 بهمن حضور داشته ایم و در این دوران مردم از دولت توقع دارند تورم را پایین بیاورد و این امنیت و آسایش حفظ را حفظ کند.


یک بانوی یزدی اذعان کرد: مردم باز هم مثل همیشه دشمن را ناامید کردند و با شعار«مرگ بر آمریکا» گفتند ما هیچ اعتقادی به استکبار نداریم و برجام و پسابرجام دلیل دوستی با آمریکا نمی شود.

امروز گردشگران خارجی زیادی نیز بین مردم بودند و از حضور مردم شریف دارالعباده حیرت زده یکی از این گردشگران در گفتگو با خبرنگار یزدندا گفت: واقعا این شور و هیجان به این شکل برایم جالب است و تاکنون چنین صحنه ای ندیده بودم، حضور مردم به این گستردگی برای جشن 37 سالگی انقلابشان واقعا حیرت آور و زیباست.


آقایی هم که از ساعت های ابتدایی صبح برای حضور در راهپیمایی آمده بود گفت: فکرکرده اند می توانند با فشار اقتصادی ما را از صحنه دور نگه دارند حال منافقین کور دل بنگرند و بدانند ایران کوفه نیست.

 


آقای جوانی که که به همراه خواهر زاده اش در راهپیمایی حضور یافته بود خطاب به دشمنان داخلی و خارجی گفت: مانند همیشه مایوس شدید، ملت غیور ایران هرگز خون های شهیدان هشت سال دفاع مقدس را پایمال نمی کند. 

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.