ID : 39801928
کارشناس مسائل بین‌الملل:

همه جبهه مقاومت خون‌خواه حاج قاسم است


صدرالحسینی گفت: تردیدی نیست که انتظارات مردم در خصوص انتقام سخت از آمران و قاتلان سردار سلیمانی همچنان باقی مانده است.

سید رضا صدرالحسینی کارشناس مسائل غرب آسیا در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: سردار سلیمانی پرورش یافته مکتب امامین انقلاب است و امروز مکتب سلیمانی می‌تواند مشکلات کشور را در حوزه‌های مختلف به خصوص حوزه اقتصادی با آن روبرو هستیم، رهایی ببخشد.

وی افزود: شهید سردار سلیمانی در عین اینکه صلابت یک فرمانده نظامی را داشت، در حوزه دیپلماسی نیز توانمند بود.

تحلیلگر مسائل بین‌الملل اظهار داشت: سردار سلیمانی قبل از اینکه یک فرد نظامی باشد یک انسان والا و فردی بود که در مکتب حضرت امام و اسلام و تشیع و زیر پرچم رهبر انقلاب به این جایگاه رسیده بود.

صدرالحسینی خاطرنشان کرد: تردیدی نیست که انتظارات مردم در خصوص انتقام سخت از آمران و  قاتلان سردار سلیمانی همچنان باقی مانده است.

وی تأکید کرد: البته قرار نیست که انتقام خون سردار سلیمانی فقط از جانب ایران گرفته شود چرا که سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس متعلق به جهان اسلام بودند و برای آرامش جهان اسلام تلاش می‌کردند و همه جبهه مقاومت در منطقه خون‌خواه سید شهیدان مقاومت است.

کارشناس مسائل غرب آسیا عنوان کرد: سردار سلیمانی به ملت‌های جهان این پیام را داد که در مقابل دشمن خونخواری چون آمریکا باید مستحکم بود و با یک اعتقاد قوی به مشیت و قدرت الهی با همه ابزار ممکن مادی و معنوی با آن‌ها مقابله کرد.

صدرالحسینی یادآور شد: نقش سردار سلیمانی در نزدیکی جریان‌های مقاومت منطقه از فلسطین گرفته تا عراق، سوریه و یمن غیرقابل انکار است. حاج قاسم در پی نجات مردم از هر آئین و فرقه و نژاد از دست مستکبران بود.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.