ID : 39876918
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد:

همواره تلاشمان برای اقامه نماز در اماکن ورزشی بوده است


شریعتی با تاکید براینکه نقش نماز در سلامت روح مهم و تاثیرگذار است گفت: همواره تلاشمان برای اقامه نماز در اماکن ورزشی بوده است.

به گزارش یزدرسا، ستاد اقامه نماز اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با حضور مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، حجت الاسلام سید اکبر موسوی مدیر ستاد اقامه نماز استان، حجت الاسلام قانع کارشناس نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان یزد، مسئولین ستادی و اعضای ستاد نماز اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

مسعود شریعتی در این جلسه با بیان اینکه ضرورت و اهمیت ورزش در سلامت بَدن همانند ضرورت و اهمیت اقامه نماز در سلامت روح و جسم آدمی است و روح آدمی به‌واسطه نماز پرورش، رشد و ارتقاء پیدا می‌کند، گفت: فعال شدن ستاد اقامه نماز در هیئت‌های ورزشی شهرستان‌ها، پخش اذان در اماکن ورزشی، اقامه نماز اول وقت توسط ورزشکاران و مربیان در زمان مسابقات، چاپ و نصب پوسترهای مرتبط با نماز از جمله فعالیت‌های است که مورد توجه بوده و استمرار خواهد داشت.

به گزارش یزدرسا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان یزد، مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد عنوان کرد: یکی از راه های موثر ترویج نماز استفاده از فضای مجازی و تولید محتواهای جذاب است که باید در این بخش اقدامات موثری صورت پذیرد.

انتهای پیام/خ




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.