ID : 14409392
با نگاهی به معضل «کم آبی»؛

هنرمندان مهریزی با فیلم کوتاه«نذر قنات» در جشنواره فیلم رضوی شرکت کردند+ تصاویر


فيلم كوتاه «نذر قنات» كاری از انجمن نمايش و انجمن فيلم وعكس شهرستان مهريز با همكاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهريز برای حضور در جشنواره فيلم ملی رضوی در یزد ساخته شد.

به گزارش یزد رسا به نقل از  یزدهنر؛ فيلم كوتاه «نذر قنات» كاری از انجمن نمايش و انجمن فيلم وعكس شهرستان مهريز با همكاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهريز برای حضور در جشنواره فيلم ملی رضوی در یزد ساخته شد.

موضوع این فیلم در مورد خشک شدن قنات یک روستا است که تعداد کمی خانواده در روستا باقی مانده اند، قنات خشک شده و پدر زهره از ادامه کندن چاه منصرف می شود و قصد ترک کردن روستا را دارد اما زهره که قبر دایی شهیدش در روستا قرار دارد می گوید من دایی ام را تنها نمی گذارم... .

اهمیت دادن به منابع آبی در زندگی و نشان دادن اعتقادات و معنویت در زندگی اسلامی ایرانی از مهمترین اهداف ساخت این فیلم می باشد.

عوامل اين فيلم عبارتند از: طراح و نويسنده: محمد حسن ابويی، كارگردان: سيد حسين امامی، بازيگران:مسلم زارع بيدكی/ اكرم زارع/ زهره دهقانيزاده وحسين ابويی مهريزی، مدير توليد: ابوالفضل ميروكيلی، تصويربرداران: حجت دهقان/ محمد ابويی، صدابردار: امير محمد ابويی.
 




summary-address :
Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.