ID : 8471264
جوابیه رئیس اداره اوقاف اردکان به ادعای رئیس شورای شهر اردکان

هنگامی که مصاحبه را خواندم به غربت وقف ایمان آوردم


رئیس اداره اوقاف اردکان در پاسخ به ادعای رئیس شورای اسلامی شهر اردکان در خصوص عدم همکاری این اداره با شورا و اعلام نارضایتی وی جوابیه ای صادر کرد.

 روابط عمومی‌اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردکان جوابیه ای در ارتباط با خبر اخیر تحت عنوان " اعلام نارضایتی رئیس شورای شهر اردکان در خصوص عدم همکاری اداره اوقاف" ارسال کرد.
به گزارش یزد رسا به نقل از اردکان گویا، در این نامه که به امضای حجه الاسلام و المسلمین سید مهدی حسینی زاده، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردکان رسیده ، این گونه آمده است:
بسمه تعالی
در پاسخ به مطلب مندرج در سایت اردکان گویا تحت عنوان  " اعلام نارضایتی رئیس شورای شهر اردکان در خصوص عدم همکاری اداره اوقاف" ، به استحضار می‌رسد:
در مصاحبه ای که خواندم به غربت وقف ایمان آوردم همان وقفی که با تدبیر می توان بخش اعظمی از نیازهای جامعه را مرتفع نماید.
مع الاسف نگاه برخی متصدیان امور شهری  اردکان به اراضی موقوفه نگاهی غیر منصفانه و برخواسته از احساسات بوده و روزگاری در محضر مالک مطلق جوابگو خواهند بود . چراکه موقوفات اموال صاحب مرده ای  نیستند که چنین قربانی سلایق شخصی قرار گرفته و بدون در نظر گرفتن حق وقف و حتی مکاتبه و هماهنگی با متولی واوقاف اقدام به تصرف خلاف شرع و قانون این اراضی نموده اند نحواً تاکنون ده ها پلاک  از این موقوفات در طرح تعریض و فضای سبز و امثالهم قرار گرفته و بدون هیچگونه هماهنگی و پرداخت ریالی حق وقف، خوانندگان خود قضاوت کنند .
سید مهدی حسینی زاده
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردکان

 

انتهای پیام/ ع ب




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.