ID : 38311263
مدیر کل تبلیغات اسلامی یزد:

هیئات مذهبی استان یزد به سامانه بیرق مراجعه کنند


حجت الاسلام نجیمی از روسای هیئات مذهبی و بانیان مراسم روضه خواست تا برای دریافت مجوز برگزاری مراسم عزاداری به سامانه بیرق مراجعه کنند.

به گزارش یزدرسا، حجت الاسلام علیرضا نجیمی در کارگروه برگزاری مراسم عزاداری محرم اظهار کرد: در همه شهرستانها جلسات با روحانیون و مداحان اهل بیت(ع) برگزار شده و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری مراسم عزاداری انجام شده است.

وی عنوان کرد: فضای خوبی حاکم است و همه تلاش دارند هم مردم را نسبت به برگزاری مراسم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ترغیب کنند و هم اهتمام جدی برای رعایت موازین بهداشتی برای مقابله با کرونا وجود دارد.

نجیمی ادامه داد: نذر سلامت نیز اکنون در اولویت قرار گرفته و اقلامی نظیر ماسک، مواد ضدعفونی کننده و غیره در اولویت است و موکب‌هایی که سالهای گذشته از عزاداران پذیرایی می‌کردند، امسال نذورات سلامت را توزیع می‌کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان عنوان کرد: با روسای هیئات اتباع خارجی استان یزد هم جلساتی برگزار شده و آمادگی لازم وجود دارد.

وی ادامه داد: بیشترین چیزی که از ما مطالبه می‌شود، مواد ضدعفونی کننده و ماسک است که باید به مراکز مورد تایید ارجاع دهیم و امیدواریم همکاری لازم در این زمینه از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت و شبکه بهداشت انجام شود.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.