ID : 13595416
فرماندار خاتم؛

ورود مواد مخدر صنعتی به خاتم می تواند در آینده به یک تهدید جدی تبدیل شود


فرماندار خاتم در جلسه هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گفت: مواد مخدر صنعتی که به این شهرستان از استانهای فارس ، تهران و البرز وارد می شوند، می تواند یک تهدید جدی برای شهرستان خاتم باشد.

به گزارش یزد رسا، فرماندار خاتم در جلسه هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گفت: مواد مخدر  صنعتی که به این شهرستان از استانهای فارس ، تهران و البرز وارد می شوند، می تواند یک تهدید جدی برای شهرستان خاتم باشد.

به گزارش طنین خاتم،محمد زاده رحمانی اظهارداشت: در بین مردم این باور جا افتاده است که استفاده از مواد مخدر سنتی نه تنها ضرر ندارد بلکه برای بدن مفید هم هست که این یک باور غلط می باشد.

وی خاطر نشان کرد: فرهنگ سازی از طریق مدارس و در بین دانش آموزان بسیار موثر می باشد و این یک کمک اساسی به نهاد خانواده و اجتماع در جهت آشنایی با مواد مخدر و آثار سوء آنها می باشد.

فرماندار خاتم افزود : بحث پیشگیری از جرائم نیز به طور جدی در شهرستان در حال پیگیری است و هم اکنون کلاسهای مشاوره آن شروع شده است.

وی کمک به خانواده های معدومین سرپرست خانوار در شهرستان خاتم را لازم دانست و اظهارداشت: خانواده چند تن از معدومین سال گذشته در شهرستان خاتم که بعضا سرپرست خانوار نیز می باشند در تأمین مایحتاج زندگی با مشکل مواجه می شوند که باید کمک هایی به آنها در این زمینه صورت گیرد.

فرماندار خاتم در ادامه حمایت خود را در زمینه های هنری و فرهنگی که موجب خلق آثاری هنری در زمینه مبارزه با مواد مخدر می شود، اعلام کرد.

انتهای پیام/ع






summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.