ID : 10928653
به مناسبت ایام الله دهه فجر؛

ویژه برنامه جشن انقلاب برای دانش آموزان در بهاباد برگزار شد


به مناسبت ایام الله دهه فجر مراسم جشن با شکوهی با حضور دبیرستاد دهه فجر شهرستان، جمعی از معلمان و دانش آموزان در محل سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهاباد برگزار شد.

به گزارش یزد رسا از  بهاباد؛ به مناسبت ایام الله دهه فجر مراسم جشن با شکوهی  با حضور دبیرستاد دهه فجر شهرستان، جمعی از معلمان و دانش آموزان در محل سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهاباد برگزار شد.
 
 
در این مراسم حسین زینلی دبیر ستاد دهه فجر شهرستان بهاباد د ر سخنانی با تبریک ایام الله دهه فجر و گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل ره گفت : دهه فجر فرصت مناسبی است تا دستاوردها واندیشه های انقلاب اسلامی را به نسل جوان تبیین کنیم تا ببینند این انقلاب در گذشته چه بوده است و الان چگونه است.
 
 
زینلی افزود : رویکرد ما در برگزاری برنامه های دهه فجر امسال بر مشارکت حداکثری مردم، اجرای برنامه های با کیفیت، دقیق و متناسب با این دهه و انجام تبلیغات به نحو احسن در سطح شهر، بازار و ادارات است.
 
 
اجرای برنامه های متنوع با موضوع انقلاب، نمایش فیلم با محوریت اتحاد و همبستگی بود، اجرای سرود همگانی، مسابقات شاد و اجرای دکلمه از جمله برنامه های این مراسم بود.
 
انتهای پیام/
 



summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.