ID : 2692391
فرمانده انتظامي شهرستان ابركوه خبر داد

پلیس ابرکوه جان ۳ مسافر نوروزی را از مرگ حتمی نجات داد


فرمانده انتظامي شهرستان ابركوه از نجات جان 3 نفر از مسافران نوروزي گرفتار در حريق، توسط ماموران پليس اين شهرستان در يكي از پارك هاي اين شهر خبر داد.

به گزارش یزد رسا به نقل از سروابرکوه، سرهنگ احمد غلامزاده فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ابرکوه در تشریح جزئیات این خبر گفت: باتوجه به تعطیلات نوروزی و توقف مسافران جهت استراحت در پارک اصلی این شهرستان، آتش سوزی در یکی از چادرهای مسافران نوروزی رخ می دهد.

وی با اشاره به حضور و استقرار گشت پاس پیاده در سطح پارک، افزود: عوامل گشت با هوشیاری تمام، بلافاصله نسبت به مهار آتش و بیدار کردن مسافران داخل چادر از خواب اقدام می¬کنند.

این مقام مسؤل علت آتش سوزی را روشن کردن پیک نیک توسط مسافران در چادر برای گرم خود عنوان کرد وادامه داد: با توجه به ازدحام مسافران نوروزی در پارک و نزدیک بودن چادرهای مسافرتی به یکدیگر، هوشیاری و اقدام به موقع ماموران باعث جلوگیری از گسترش آتش به دیگر چادرها و خسارت جانی و مالی شد که این موضوع بازتاب گسترده¬ای بین مهمانان و مسافران نوروزی داشت و تحسین همگان را از اقدام به موقع و تیزهوشی ماموران پلیس بر انگیخت.

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه در پایان گفت: خوشبختانه با درایت و هوشیاری به موقع سربازان گشت پاس پیاده، این حادثه مجروحی در برنداشت و هر سه نفر از مهمانان نوروزی بدون کوچک¬ترین صدمه¬ و آسیبی از این حادثه جان سالم به در برده و به مسافرت خود ادامه دادند.




summary-address :
Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.