ID : 12660378
طی پیام هایی جداگانه صورت گرفت

پیام تسلیت آیت‌الله وافی،آیت‌الله اعرافی،رئیس صداو سیما واعضای شورای شهریزدبه مناسبت درگذشت آیت‌الله ابوترابی


آیت الله وافی،آیت الله اعرافی،رئیس صداوسیمای یزد واعضای شورای شهر به مناسبت درگذشت آیت الله ابوترابی(ره) طی پیام هایی جداگانه پیام تسلیت صادر کردند.

 یزد رسا؛

 


پیام تسلیت آیت الله اعرافی امام جمعه میبد به مناسبت درگذشت آیت الله ابوترابی(ره)

در پی ارتحال عالم ربانی آیت الله میرزاحسن ابوترابی ، حضرت آیت الله اعرافی امام جمعه موقت قم و میبد پیام تسلیت به شرح زیر صادر کرد.

متن پیام آیت الله اعرافی به شرح زیر است :

 

"بسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم پارسا و زاهد آیت الله میرزاحسن ابوترابی ( طاب ثراه )، مایه بسی تاثر و تاسف شد.

فقدان این سرمایه معنوی و فرهنگی و انقلابی استان را به مردم شریف ، روحانیت ارجمند ، حوزه های علمیه ، مسئولان محترم استان یزد و به بیت شریف و آقازادگان گرامی و همسر بردبار آن فقید سعید ، تسلیت و تعزیت می گویم و همگان را به تجلیل از این چهره پاک و خدوم فرا می خوانم.

بی گمان ویژگیهای دانشوری ، سختکوشی ، تعهد ، زهد ، شور انقلابی و طهارت روح آن عزیز برای طلاب و دانشجویان و روحانیت و جوانان الهام بخش خواهد بود و خاطرات شیرین و صدای جذاب و معنوی ایشان فراموش نخواهد شد .

رضوان و رحمت الهی بر روان پاک او باد و شکیبایی و پاداش الهی ارزانی بازماندگان محترم و علاقه مندان به آن عزیز سفر کرده باد.

عاش سعیدا و مات سعیدا

علیرضا اعرافی

امام جمعه موقت قم .امام جمعه میبد

 

 

 

پیام تسلیت نماینده مردم شریف استان یزد در مجلس خبرگان رهبری بمناسبت ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله ابوترابی

موتُ العالِمِ ثُلمَه

 

باکمال تأثر و اندوه ، ارتحال عالم ربانی ، روحانی خدمتگزار و مخلص ،حضرت آیت الله  جناب آقای حاج میرزاحسن ابوترابی رضوان الله علیه را به مردم شریف و حق شناس استان دارالعباده تسلیت عرض نموده ، از پروردگار مهربان مسئلت دارم آن بنده صالح را در جوار رحمت واسعه خودش همنشین ابرار و اخیار قرار دهد و به عموم بازماندگان بویژه آقازادگان محترمشان اجر صابرین کرامت فرماید.

 

نماینده مردم شریف استان یزد در مجلس خبرگان رهبری

آیت الله ابوالقاسم وافی

 

 

 

پیام تسلیت دکتر احمد پهلوانیان رئیس صدا و سیمای یزد بمناسبت ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله ابوترابی

 

اذا مات العالم ثلم في الاسلام ثلمة لا يسيدها شي

رحلت جانگداز انديشمند وارسته ، عالم زاهد ، استاد اخلاق و حسن سلوك و مردم داري حضرت آيت الله ميرزاحسن ابوترابي (ره) كه عمر شريف و پر بركت خويش را در راه ترويج دين و مجاهدت در راه انقلاب اسلامي ايران و حمايت مخلصانه از ولايت فقيه طي كرد به پيشگاه مقدس ولي عصر (عج) ، رهبر معظم انقلاب ، علما ، فضلا و حوزه هاي علميه و بيت شريف آن عالم بزرگ تسليت گفته و از درگاه حضرت حق براي آن عزيز سفر كرده كه بيش از 28 سال پاسخ به پرسش هاي فقهي و شبهات مذهبي مردم شريف را در طولاني ترين و البته ماندگارترين و دلنشين ترين برنامه راديو به عهده داشت علو درجات و براي بازماندگان صبر جميل و اجر جزيل مسألت دارم.

 

 

پیام تسلیت شورای اسلامی شهر یزد به مناسبت درگذشت آیت الله ابوترابی

شورای اسلامی شهر یزد طی پیامی درگذشت آیت الله ابوترابی را به بیت شریف ایشان ، بازماندگان و مردم دارالعباده یزد تسلیت عرض نمود.

متن پیام بدین شرح می باشد:

 

انالله و انا اليه راجعون

مردی از تبار نور بود ، درسهایش مردان بزرگی را تربیت کرد، چراغی در دست داشت که بزرگ مردان را رهنما شد ، نهال انقلاب را با ايثار و فداكاري کاشتند و فرزندان نيك سرشت تحويل جامعه دادند، درگذشت عالم رباني و وارسته حضرت آيت ا... ابوترابي اين شورا را متاثر و داغدار نمود. لذا شوراي اسلامي شهر يزد به نمايندگي از مردم فهيم و قدرشناس يزد اين ضايعه سوزناك را به محضر آقا امام زمان(عج) ، مقام معظم رهبري(مدظله العالي) ، خانواده آن فقيد سعيد و عموم مردم شريف دارالعباده و دارالعلم يزد تسليت عرض نموده و از درگاه احديت تعالي براي آن فقيد سعيد، رحمت واسعه و همنشيني با شهداء و براي بازماندگان ايشان صبري عظيم و اجري جزيل مسئلت مي نمايد.

انتهای پیام/ع






summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.