ID : 8669700
سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس عنوان کرد

پیشنهاد نهایی اصلاح حوزه های انتخابیه یزد/ اتباع بیگانه از محیط زندگی مردم یزد جدا می شوند


نماینده مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس با بیان اینکه در تمامی استان ها به جز یزد اصلاحات حوزه انتخابیه صورت گرفته است گفت: پیشنهاد نهایی اصلاح حوزه های انتخابیه یزد هفته آینده در صحن علنی مجلس ارائه می شود.

نماینده مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس گفتگو با خبرنگار یزد رسا در خصوص روند اصلاحات حوزه انتخابیه استان یزد اظهار داشت: پیشنهاد نهایی اصلاح حوزه‌های انتخابیه یزد هفته آینده در صحن علنی مجلس ارائه می شود.

حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده با بیان اینکه در تمامی استان ها به‌جز استان یزد اصلاحات حوزه انتخابیه صورت گرفته است گفت: دو پیشنهاد در خصوص اصلاح حوزه انتخابیه استان یزد در نشست این هفته كميسيون تخصصي شوراها و امور داخلی مجلس  مطرح شد.

زارع زاده در این رابطه افزود: کارگروه اصلاح حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی در طول یک هفته، نقاط ضعف و قوت دو پیشنهاد را بررسی و پس از رأی‌گیری یکی از این دو پیشنهاد، هفته آینده در صحن علنی مجلس ارائه می‌شود.

گفتنی است طبق مصوبه گذشته کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی، شهرستان‌های یزد-اشکذر و میبد 2 نماینده، اردکان یک نماینده، تفت-خاتم و ابرکوه یک نماینده و مهریز- بافق و بهاباد یک نماینده خواهند داشت.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس در ادامه پدیده اتباع بیگانه برای استان یزد را پدیده‌ای بسیار خطرناک عنوان کرد و اظهار داشت: طی رایزنی‌های صورت گرفته با اداره اطلاعات، نیروی انتظامی و استانداری، کارگروه اتباع بیگانه در این خصوص شکل می‌گیرد.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس اضافه کرد: این کارگروه تصمیم قطعی را در خصوص معضل اتباع بیگانه خواهد گرفت.

زارع زاده  با تأکید بر اینکه اتباع بیگانه بایستی با مدیریت صحیح از محیط زندگی مردم جدا شوند افزود: مسائل مربوط به ارتباطات اتباع و زنجیره‌هایی که متأسفانه در سطح کشور شکل‌گرفته باید رصد شود تا در آینده اتفاقات ناگوار در استان به وقوع نپیوندد.

انتهای پیام/ الف.م




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.