ID : 16096518
مسئول بسیج دانشگاه تهران:

ژرمن ها باید در خصوص حمایتشان از منافقین و بمباران سردشت توضیح دهند/سوالات زیادی در مورد رفتار آلمان‌ها در قبال ایران داریم


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در خصوص حمایت آلمان ها از منافقین بیان کرد: سوالات زیادی در خصوص رفتار دوگانه آلمان ها در ایران مطرح است که یکی از آنها حمایت ها و رفتار آلمان ها نسبت به ملت ایران در طول این سالهاست.

به گزارش یزدرسا ، احسان ابراهیمی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در مصاحبه با راه دانا؛ در خصوص حضور اشتاین مایر و هیئت همراه او در دانشگاه تهران گفت: اتفاقی که افتاده این است که مسئولین وزارت خارجه کشور به همراه مسئولین وزارت علوم و دانشگاه تهران با هر توجیهی احساس کردند که در حال حاضر باید یک مقام سیاسی خارجی در دانشگاه تهران حاضر شده و با دانشجویان درباره صلح، ثبات و توسعه پایدار صحبت کند.

 

وی ضمن بیان این موضوع که مسئولین دانشگاه تهران به صراحت از دانشجویان برای حضور در این برنامه دعوت کردند، خاطرنشان کرد: در حین حضور این مقام سیاسی در دانشگاه تهران، عده ای از دانشجویان یک پرسش دانشجویی را از مسئولین مطرح کردند.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران افزود: ما دانشجویان فرزندان ملتی هستیم که یک سرگذشت مشخص و هویت تاریخی دارد، چه منطقی وجود دارد که امروز را آغاز تاریخ و آغاز جهان بدانیم؟

 

ابراهیمی تصریح کرد: اتفاقی در کشور رخ نداده است که قرار باشد ما گذشته کشور را فراموش کنیم؛ سوالی که دانشجویان مطرح می‌کنند کاملاً معقول است و باید مسئولین اگر تلقی فصل جدیدی در تاریخ ایران را دارند، توضیح دهند که چه اتفاق جدیدی در کشور رخ داده است؟

 

وی همچنین اذعان داشت: دانشجویان دانشگاه تهران همه ظرفیت و تخصص خود را در خدمت به مناطق محروم سردشت در سال های گذشته و سال جاری به کار گرفته اند و نباید از ما انتظار داشت که جنایت های آلمان و بمب های شیمیایی آنها بر سر مردم مظلوم سردشت را فراموش کنیم.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: چرا باید با حضور یک سیاستمدار آلمانی در دانشگاه تهران، دانشجویان جنایت های آلمان ها را فراموش کرده و برای او فرش قرمز پهن کنند؛ اشتاین مایر باید موضع خود را در مورد بمباران سردشت اعلام کند.

 

ابراهیمی افزود: انگیزه دانشجویان دانشگاه تهران برای حضور در مناطق محروم سردشت و سرزمین شیمیایی شده باعث شد تا روز گذشته با پلاکاردهای اعتراضی به سراغ اشتاین مایر برویم.

 

وی تأکید کرد: سیاستمداران آمریکایی هیچ وقت در خصوص جنایتشان در سردشت توضیحاتی ارائه نداده اند و یا حتی یک عذرخواهی ساده هم نکرده اند، اما امروز آزادانه به ایران می آیند و قدم در محیط آکادمیک کشور می گذارند.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در خصوص حمایت آلمان ها از منافقین بیان کرد: سوالات زیادی در خصوص رفتار دوگانه آلمان ها در ایران مطرح است که یکی از آنها رفتار آلمان ها نسبت به ملت ایران در طول این سالهاست.

 

ابراهیمی در پایان تصریح کرد: آلمانی ها با صراحت گروهک منافقین که جنایات زیادی را در حق مردم ایران انجام داده است، به رسمیت می شناسند، در دوره هایی که حتی فرانسه برای منافقین نا امن شده است و از عراق رانده شدند، آلمان به آنها پناه داده است.

انتهای پیام/ص




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.