ID : 3001779
امام جمعه یزد در گفتگو با یزدرسا:

کارشناسان بخاطر پیری جمعیت ایران، اوباما را به مدارا کردن توصیه می کنند/تحقق افزایش جمعیت، روحیه بسیجی می طلبد


امام جمعه یزد گفت: جوانان قبلاً به مدرک کارشناسی اکتفا می کردند ولی امروزه در دانشگاه فساد در حال افزایش است و جوانان با بالا رفتن سن نسبت به هم بدبین می کند و اختلافات به طلاق های توافقی می کشاند.

نماینده ولی فقیه دراستان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در خصوص خطرات ناشی از کاهش جمعیت شیعیان اظهار داشت: امروز ضرورت افزایش جمعیت خواست و نیازی مبرم درایران اسلامی است.

آیت‌الله ناصری با اشاره به اینکه جمعیت کشور به شدت رو به کاهش است بیان کرد:جمعيت ايران در خطر پيری قرار گرفته است و اگر روند کاهش جمعیت به همین صورت پیش رود تا 30 سال ديگر شاهد جمعيت ميانسال در ايران خواهيم بود.

وی با بیان اینکه کاهش و پیری جمعیت، آینده پیروان اهل بیت«ع» را به خطر می اندازد متذکر شد: امروز تفکر و روحیه بسیجی در اجرای خواسته ی ملی به خصوص  توصیه مقام معظم رهبری در تحقق افزایش جمعیت شیعیان بیش از هرزمان دیگری برجسته تراست.

امام جمعه یزد اظهار داشت: اخیراً کارشناسان به رئیس جمهور آمریکا توصیه کردند که با ایران مدارا کند، چرا که جمعیت ایران در 30 سال آینده رو به پیری است اما مقام معظم رهبری با نکته بینی بر لزوم حرکت جهادی تاکید داشتند تا برنامه ریزی جدی را برای خنثی کردن توطئه ی دشمن پی ریزی شود.

نماینده ولی فقیه دراستان در ادامه به اهمیت سبک زندگی اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: در ایران اسلامی برای اینکه فرهنگ اسلامی حالت غربی به خود نگیرد و ماهیت اسلامی خود بازگردد، نیازبه فعالیت فرهنگی در این عرصه است.

وی با بیان اینکه غرب برای نابودی ارزش‌های اسلامی وازهم پاشیدگی جامعه اسلامی به سمت فرو پاشی خانواده‌ها روی آورده و برای تحقق این امر از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند تاکید کرد: ماهواره عامل دور شدن خانواده ایرانی از سبک زندگی اسلامی بوده و در گسیختگی و به سمت تباهی رفتن خانواده‌ها و جامعه ایرانی نقش بسزایی دارد.

آیت الله ناصری با تاکید بر اینکه متولیان ازدواج جوانان بایستی در اجرای دستور اسلام اهتمام ورزند یاد آور شد: جوانان قبلاً به مدرک کارشناسی اکتفا می کردند ولی امروزه در دانشگاه  فساد در حال افزایش است و جوانان با بالا رفتن سن نسبت به هم بدبین می کند و اختلافات به طلاق های توافقی می کشاند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بر مبنای کار فرهنگی جبهه را دشمنانی که با تبلیغات کذایی که قصد فریب جوانان و جذب آنان را دارند بگیریم.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.