ID : 926263
به همت سازمان بسیج هنرمندان استان یزد؛

کانون بسیج هنرمندان تفت آغاز بکار کرد


طی مراسمی کانون بسیج هنرمندان شهرستان تفت در محل طبقه فوقانی دکترسیدحسین واحد افتتاح شد و فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد.

به گزارش یزد رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه الغدیر؛ درمراسمی با حضور امام جمعه تفت، فرمانده ناحیه سپاه تفت، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، بخشدار و جمعی از مسئولین ادارات، کانون بسیج هنرمندان شهرستان تفت در طبقه فوقانی کتابخانه دکترسیدحسین واحد افتتاح شد و فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد.

فرمانده ناحیه سپاه تفت در این مراسم که جمعی از هنرمندان بسیجی و مسئولان شهرستان حضور داشتند، با تاکید بر ضرورت توجه به هنر اسلامی، حضور بسیجیان را در عرصه لازم دانست و بر توجه بیشتر به این قشر از بسیج تأکید کرد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان یزد نیز در این مراسم با اشاره به وظایف و برنامه‌های بسیج هنرمندان عنوان کرد: بسیج هنرمندان یزد از سال 85 فعالیت خود را آغاز کرده و در این مدت با سازماندهی هنرمندان، برگزاری جشنواره های رشته های هنری مختلف و ... سعی در هرچه بهتر شناساندن هنرمندان داشته ایم.

علی محمد پارساییان محور فعالیتهای کانون بسیج هنرمندان را جذب و سازماندهی هنرمندان در قالب گروه ها و انجمن های هنری ادبی، انجام فعالیتهای آموزشی، پژوهشی و مطالعاتی در حوزه های تخصصی و معرفت دینی، حمایت از تولیدات هنری هنرمندان، انجام فعالیتهای تربیتی، ورزشی و اردویی هنرمندان، برگزاری جلسات نقد و بررسی آثار هنری ادبی و تشکیل کانون های تفکر پیرامون رخدادهای هنری ادبی جامعه، ایجاد میدان های رقابت هنری ادبی و فرصت حضور هنرمندان(جشنواره ها و مسابقات هنری ادبی) عنوان کرد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین مدیح امام جمعه شهرستان تفت ضمن بیان اینکه همه قشری در دفاع مقدس نقش داشتند از آقای معلمی شاعر نام ‌آشنای جبهه‌های جنگ که سروده های وی توسط صادق آهنگران خوانده می‌شد یاد کرد و از آقای محمد رسول شجاعی جانباز دفاع مقدس که به عنوان سرپرست بسیج هنرمندان معرفی شده اند تشکر نمود.

گفتنی است محمد رسول شجاعی تفتی به عنوان سرپرست بسیج هنرمندان شهرستان تفت معرفی شد.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.