ID : 29234442

کتاب «روزهای پر خطر» اثر نويسنده اردکانی رونمايی می شود


سی وچهارمین جلد کتاب ناشر و محقق اردکانی با نام «روزهای پرخطر» به چاپ رسيد.

به گزارش یزدرسا به نقل از اردکان گویا این کتاب که شامل خاطرات ناشر در مورد تاریخ پیش از انقلاب و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در شهر اردکان است به دست پرتوان علی سپهری اردکانی نوشته شده وبه چاپ رسيده است.

در این کتاب می توان با خاطرات تلخ و شیرین این نویسنده توانمند همراه شد و علاوه بر خواندن خاطرات می توان به تماشای تصاویری از علما و بزرگان و عموم شهروندان نشست و اسنادی نیز از ساواک مشاهده کرد.

این کتاب در 12 رمضان رونمایی و با 40 درصد تخفیف در همان روز به فروش می رسد.

این کتاب نفیس در 424 صفحه به قطع وزیری تنظیم شده و شامل خاطرات نگارنده از سال 1342 الی 1364 است که پس از گذشت 37 سال به چاپ رسیده است.

فصل های این کتاب عبارتند از:

1. آشنایی با تاریخ سیاسی اردکان 

2.خاطرات قبل از انقلاب اسلامی

3.اوضاع اردکان در دوران انقلاب اسلامی

4.حوادث بعد از پیروزی انقلاب اسلامی

5.اسناد و تصاویر

در بخشی از کتاب چنین می خوانیم:

آیت الله خامنه ای ( رهبرمعظم انقلاب) در اردکان 

در تاریخ دهم فروردین ماه 1359 آیت الله خامنه ای برای ایراد سخنرانی و دیدار با مردم اردکان وارد این شهر شدند. استقبال باشکوه مردم اردکان از معظم له تا آن زمان کم نظیر بود.آیت الله خامنه ای از بنیان گذاران حزب جمهوری اسلامی ومخالف مشی سیاسی بنی صدر بود.سخنرانی آیت الله خامنه ای در مصلای فعلی (ورزشگاه اردکان) برگزارشد; وی در مورد بیان مسائل سیاسی جاری کشور سخنانی به این مضمون بیان فرمودند:« کسانی می خواهند کسانی که امروز با حزب جمهوری اسلامی مخالف هستند یا دمشان به آمریکا بند است یا به شوروی». آیت الله خامنه ای در مورد علاقه اش به اردکان هم فرمود:«در میان شهرهای استان یزد، اردکان از همه برایم آشناتراست».

در قسمتی دیگر از سخنانشان فرمود: «برای من همواره مرکز استان یزد اردکان بوده است».

سخنان آن روز آیت الله خامنه ای در مورد مخالفان حزب جمهوری بسیار تند وبرای برخی قابل هضم نبود، زیرا همه می دانستند که مقصود آیت الله خامنه ای از مخالفان حزب جمهوری اسلامی کسی جز بنی صدر و نزدیکانش نیست ولی یک سال بعد وقتی خیانت های بنی صدر یکی پس از دیگری آشکار شد، مشخص گردید که آیت الله خامنه ای چقدر جلوتر از زمان حرکت می کند و شناخت ایشان نسبت به افراد و جریان های سیاسی چه اندازه بیشتر از دیگران است. آیت الله خامنه ای در آن سخنرانی در مورد آیت الله خاتمی هم این چنین فرمودند: «وجود این مرد پربرکت بزرگوار عالی قدر حضرت آیت الله خاتمی و اندیشه های مصفای کم نظیر این مرد در میان قشرهای روحانی موجب شده است که بسیاری از روشنفکران اسلامی به این شهر واین نقطه با نظر ویژه ای نگاه کنند».

 



summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.