ID : 14113984
امام جمعه اشکذر:

کشتار، تجاوز و «عهد شکنی» در ذات یهودیان است


امام جمعه اشکذر تحریف گری و واژگون کردن واقعیت ها را ازجمله حیله گری های یهودیان در تمام زمان ها نام برد و افزود: قتل، کشتار، نژاد پرستی و تجاوز به حریم هر انسانی از روحیات این قوم متجاوز است.

به گزارش یزد رسا به نقل از نسیم صادق، امام جمعه اشکذر در خطبه های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه برای شناخت قوم یهود باید به قرآن رجوع کرد اظهارداشت: یکی از خصوصیات قوم یهود که در قرآن به آن اشاره شدهاست، دشمنی با مسلمانان و اهل ایمان است.

"حجت الاسلام والمسلمین طالبیان" امام جمعه اشکذر یهود را کینه توزترین دشمنان اهل اسلام خطاب کرد و گفت: سنگ دلی و قساوت از دیگر ویژگی های این قوم است که تنها گوشه ای از آن را می توان در جنایات آنان علیه مردم مظلوم فلسطین و یمن مشاهده کرد.

وی تحریف گری و واژگون کردن واقعیت ها را ازجمله حیله گری های یهودیان در تمام زمان ها نام برد و افزود: قتل، کشتار، نژاد پرستی و تجاوز به حریم هر انسانی از روحیات این قوم متجاوز است.

امام جمعه اشکذر تاکید کرد: مسلمانان باید بدانند هر نوع قرار دادی و در هرزمانی با این قوم بسته شود، این ها پیمان شکن و عهد شکن هستند.

حجت الاسلام طالبیان با بیان اینکه آمریکایی ها به فرموده رهبری حد یقف ندارند، تصریح کرد: زمانی دشمنان ما دست از سر ما برخواهند داشت که ما از دین و انقلاب اسلامی خود دست برداریم.

وی به مذاکرات دستگاه دیپلماسی کشور با گروه 1+5 اشاره کرد و گفت: در طول این مذاکرات هم ما بارها شاهد بدعهدی و کارشکنی آمریکایی با خط دهی و جهت دهی صهیونیست ها بوده ایم.

امام جمعه اشکذر در ادامه خوشحالی دشمن را در غم و اندوه ما، و ناراحتی دشمن را در پیروزی امت اسلام دانست و گفت: برای مثال اگر مردم یمن امروز در برابر عربستان دست نشانده صهیونیست ها به پیروزی دست پیدا کنند شاهد ناراحتی و واکنش های تند دشمنان خواهیم بود.

وی یادآور شد: خداوند در قرآن راه مبارزه با این قوم را صبر پیشگی و برگزیدن تقوا عنوان کرده است.

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.