ID : 38752308
فرمانده انتظامی استان یزد خبر داد

کشف ۶۵ میلیارد ریالی انواع مواد خوراکی احتکار شده در یزد


فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس در بازرسی از یک انبار، ۶۵ میلیارد ریال انواع مواد خوراکی احتکار شده را کشف کردند.

به گزارش یزدرسا، سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد اظهار داشت: در راستای مبارزه با احتکار کالا، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با انجام کار اطلاعاتی از وجود یک انبار احتکار در شهر یزد مطلع شدند.

وی افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد، فردی با احتکار انواع کالا‌های اساسی و ضروری مردم قصد دارد تا از وضعیت اقتصادی موجود، سوء استفاده کند. ماموران با رصد دقیق اطلاعاتی، این انبار را در یکی از خیابان‌های اصلی شهر یزد شناسایی و پس از اخذ مجوز قضائی به بازرسی از آن پرداختند.

فرمانده انتظامی استان یزد ادامه داد: در بازرسی انجام شده از این انبار ۴۲ هزار و ۶۰۰ حلب ۵ کیلویی روغن خوراکی، ۴۷ هزار و ۴۸۷ بطری انواع روغن‌های سرخ کردنی و زیتون و همچنین ۱۱ تن رب گوجه، ۸ تن شکر، ۳ تن قندو ۳۰ تن برنج ایرانی و خارجی کشف شد.

بهدانی فرد با اشاره به دستگیری یک متهم در این خصوص و معرفی وی به مراجع قانونی خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش این محموله احتکاری را ۶۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه کالا‌های کشف شده تحویل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان شد، عنوان کرد: مبارزه با مفسدان اقتصادی و افرادی که قصد ضربه زدن به اقتصاد کشور و ایجاد مشکلات در زندگی مردم را داشته باشند با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.