ID : 40026923
مدیرکل بنیاد شهید یزد:

گلزار شهدا بهشت زمینیان است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد، گفت: گلزار مطهر شهدای قطعه‌ای از بهشت در زمین و در حقیقت بهشت زمینیان است.

به گزارش یزدرسا، نشست مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با رئیس آرامستان ها صبح امروز با موضوع سامان‌دهی گلزار شهدای خلدبرین برگزار شد.

حجت الاسلام عباس زارع در این دیدار با اشاره به جایگاه گلزار شهدا گفت: گلزار مطهر شهدای قطعه‌ای از بهشت در زمین و در حقیقت بهشت زمینیان است.

وی افزود: بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) گلزار شهدا را زیارتگاه عارفان و دل‌سوختگان و دارالشفای آزادگان خوانده‌اند و این مسئله بیانگر اهمیت و جایگاه رفیع آن است.

زارع تأکید کرد: خدمات و کار‌هایی که ما ظاهراً در گلزار شهدا انجام می‌دهیم از سوی ما نیست، بلکه خواست خود شهداست و ما تنها واسطه هستیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد اظهار کرد: زندگی همیشه در گلزار شهدا جاری است و مردم پیوندی عمیق با شهدا دارند و در مناسبت‌های مختلف شاهد حضور اقشار مختلف مردم در گلزار شهدا هستیم.

وی بر لزوم سامان‌دهی گلزار شهدا تأکید و تصریح کرد: ما باید برنامه‌ریزی کنیم تا گلزار شهدا که میراث معنوی ماست تبدیل به زیارتگاهی شود تا همه حاجتمندان بتوانند در این مکان مقدس به راز و نیاز و برقراری ارتباط با شهدا کنند.

انتهای پیام/خ




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.