ID : 824561
فرماندار مهریز:

۱۰۰درصد مصوبات سفر رهبری در مهریز اجرایی شد


فرماندار مهریز گفت: نزدیک به ۱۰۰ درصد پروژه‌های مصوب سفر رهبری در مهریز اجرا شده است.

یزد رسا، مهدی کیانی مقدم اظهار کرد: ۱۲ دی‌ ماه ۱۳۸۶ یادآور خاطره‌ افتخارآفرین سفر پرخیر و برکت و تاریخی مقام عظمای ولایت به استان دارالعباده یزد است که به حق به نام روز یزد نام‌گذاری شده است.

وی خاطرنشان کرد: این سفر تاریخی علاوه بر برکات فراوان معنوی، دستاوردهای مادی بسیاری نیز برای کل استان از جمله شهرستان ولایت‌مدار مهریز داشته است که جای شکر و قدردانی دارد.

کیانی مقدم بیان کرد: ۵۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات ویژه این سفر برای شهرستان مهریز داشتیم که به دستگاه‌های اجرای متعددی مشتمل بر اوقاف و امور خیریه، تربیت بدنی، منابع طبیعی، نوسازی مدارس، استانداری، بنیاد مسکن، دانشگاه علوم پزشکی، بهزیستی، سازمان تبلیغات اسلامی، جهاد کشاورزی، صدا و سیما، آب و فاضلاب شهری، شهرداری و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) اختصاص یافته است.

فرماندار مهریز عنوان کرد: نزدیک به ۵۰ درصد اعتبارات اختصاص یافته این پروژه‌ها را بخش کشاورزی و آب شهرستان با توجه به بحران خشکسالی به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: ‌تمام این پروژه‌ها نزدیک به ۱۰۰ درصد پیشرفت داشته است.

کیانی مقدم همچنین از پیگیری واگذاری گلخانه بهشت ارنان خبر داد و افزود: مجتمع کشت گلخانه ای بهشت ارنان با اعتبار بالغ بر یک میلیارد تومان یکی از مصوبات سفر رهبر انقلاب به استان یزد محسوب می شود که با بومی سازی متقاضیان این امر دست پیگیری و اقدام است.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.