ID : 37806755
مدیرکل کمیته امداد استان یزد:

۳۰۰ هزار ماسک توسط مددجویان کمیته امداد استان یزد تولید شد


مدیرکل کمیته امداد یزد گفت: کارگاه‌های تولیدی خیاطی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان یزد تاکنون ۳۰۰ هزار ماسک به مراکز درمانی تحویل داده‌اند.

به گزارش یزدرسا، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه کارگاه‌های تولیدی خیاطی مددجویان تحت حمایت در این ایام برای تولید ماسک و گان بیمارستانی فعال‌شده‌اند، گفت: کارگاه‌های تولیدی خیاطی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان یزد تاکنون ۳۰۰ هزار ماسک و ۶۵۰۰ دست لباس گان تولید و به مراکز درمانی و بهداشتی تحویل داده‌اند.

وی افزود: با توجه به شرایط خاصی که به علت شیوع بیماری کرونا در کشور و به‌موازات آن در استان یزد اتفاق افتاده است، تمامی خیران و مردم نیکوکار برای خدمت‌رسانی و کمک به محرمان و مستضعفان دست در دست هم داده‌اند و خوشبختانه کمک‌های خوبی به اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا کرده‌اند و این کمک‌ها کماکان به افرادی که توسط کمیته امداد به‌عنوان قرارگاه رزمایش کمک به نیازمندان شناسایی‌شده‌اند در قالب سبدهای غذایی ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: حدود ۱۰ هزار خانوار که سرپرست آن‌ها به علت شیوع بیماری کرونا شغل و درآمد خود را ازدست‌داده‌اند شناسایی‌شده و در حال دریافت خدمات هستند، پیش‌بینی می‌شود این خانوار به ۱۲ هزار افزایش پیدا کند.

وی بیان کرد: پیرو سخنرانی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در روز نیمه شعبان که به موضوع مواسات و رزمایش خدمت‌رسانی به فقرا و نیازمندان تأکید داشتند، بلافاصله قرارگاه رزمایش کمک به نیازمندان در کمیته امداد استان یزد تشکیل شد و باهم افزایی تمامی عناصر دست‌اندرکار و مسئول برنامه‌های خوبی به‌صورت گسترده و درشان اقشار آسیب‌دیده استان از بیماری کرونا طراحی و عملیاتی شد.

شجاعان بابیان اینکه این قرارگاه در ماه مبارک رمضان نیز با مشارکت خیران نسبت به تهیه بسته‌های غذایی و توزیع در بین نیازمندان اقدام می‌کند، افزود: کمیته امداد شیوه‌های غیرحضوری دریافت کمک‌ها را در نظر گرفته است و خیران می‌توانند از طریق کد دستوری# ۸۸۷۷*تلفن همراه و همچنین گزینه "مهربانی" و "نیکوکاری" اپلیکیشن های بانکی تلفن همراه و نرم‌افزار کاربردی تلفن همراه همچون سنا و باد صبا کمک‌های خود را پرداخت کنند.

وی یادآور شد: شماره تلفن چهاررقمی ۱۸۱۱ در هر شهرستان آماده پاسخگویی به مردم خداجوی استان یزد است.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.