ID : 1042618
رئیس بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین(ع) ابرکوه خبر داد

۳۸ نفر موفق به دریافت گواهینامه کشوری دوره تربیت معلم تدبر در قرآن ابرکوه شدند


دوره تربیت مربی تدبر در قرآن کریم در ابرکوه، که برای اولین بار در استان‌های جنوبی کشور، با حضور ۴۵ نفر برگزار شد با اعطای گواهینامه پایان دوره به ۳۸ نفر منتخبان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار یزدرسا از ابرکوه، دوره تربیت مربی تدبر در قرآن کریم که برای اولین بار در استان‌های جنوبی کشور(هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان، بوشهر و یزد) به میزبانی ابرکوه با موفقیت به پایان رسید و به 38 نفر از برگزیدگان گواهینامه کشوری اعطا شد.

مجتبی عزیزی رئیس بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین(ع) ابرکوه اظهار داشت: نخستین دوره آموزشی تربیت مربی تدبر در قرآن کریم که هدف توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی و تربیت نیروی انسانی متخصص جهت تصدی دوره‌های آموزشی، با حضور ۴ نفر از اساتید ممتاز و برجسته کشوری از قم و تهران، در بزرگترین مجتمع قرآنی کشور برگزار گردید.

عزیزی گفت: این دوره آموزشی با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه تدبر در قرآن کریم قم، به مدت ۱۸۶ ساعت در قالب ۴ نشست و هر کدام به مدت یک هفته اجرا شد.

این مقام مسئول بیان کرد: پس از برگزاری آزمون ورودی با حضور ۱۳۲ نفر واجد شرایط، نهایتاً ۴۵ نفر برای حضور در این دوره توسط اساتید اعزامی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گزینش شدند.

وی گفت: مربیان، معلمان و نخبگان قرآنی، روحانیون، اساتید حوزه و دانشگاه و فارغ‌التحصیلان رشته های علوم قرآنی و مرتبط و حفاظی که توفیق بیش از ۱۰ جزء را کسب نموده‌اند از جمله شرکت کنندگان مطرح در این دوره بودند.

عزیزی بیان کرد:  ۲۲درصد از شرکت‌کنندگان در این دوره با مدرک کارشناسی ارشد و حوزوی و ۷۸ درصد با مدرک لیسانس بودند و میانگین سنی شرکت کنندگان ۳۳ سال بود. 70 درصد شرکت کنندگان خواهران و بقیه برادران بودند.

اسامی نفرات برتر که موفق به دریافت گواهینامه کشوری دوره تدبر  به شرح ذیل می باشد:

آقایان: میرزا محمد فلاح زاده، مجید فلاح زاده، روح الله رستگار، غلامرضا برزگر، علی فلاح زاده، مرتضی فلاح زاده،  احمد اکرمی و جعفر کریمی.

خانم ها: فاطمه فلاح زاده (محمد)، سمیه فلاح زاده، بی بی سکینه رضاییان، فهیمه غفوری، زهرا غفوری، علیه السادات عظیمی، مرضیه السادات عظیمی، نعیمه فلاح مهرآبادی، عظیمه عزیزی، صفیه قاسمیانپور، بتول اکرمی، فاطمه ملاعباسی، مریم دهقانپور، مرضیه زینلی، زهرا کارگر، شکوفه مرتضوی زاده، صغری ناظم پور، رحیمه عزیزی، الهام السادات فلاح زاده، بی بی ریاب مولودی، فاطمه فلاح زاده (غلامحسین)، حمیده غلامی، زهرا عمیقی، الهام بهرامی، نرگس شیخی، فاطمه استوار، طیبه زینلی، صغری صفاری، سیده سمیه زادسر و سادات فلاح زاده.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.