ID : 16509624
امام جمعه هرات در جمع راهپیمایان 13 آبان ماه ؛

‌آمریکا ‌مسبب تمام گرفتاریها و مشکلات کشورهای منطقه است / دولت آمریکا ناقض حقوق بشر و غیرقابل اعتماد است


امام جمعه هرات گفت: دولت آمریکا یک دولت عهد شکن، ناقض حقوق بشر، جنگ گستر و غیرقابل اعتماد است.

به گزارش یزدرسا به نقل از طنین خاتم؛ امام جمعه در جمع مردم شرکت کننده در راهپیمایی 13 ابان ضمن تشکر از حضوردانش آموزان، دانشجویان و تمام ارگان های دولتی اظهار داشت : امروز روز مرگ برآمریکاست . امروز تجلی حضور ملت ایران، روز برائت و اعلام انزجار و نفرت از جبهه استکبار بویژه آمریکای جنایتکار است .

« حجت الاسلام جعفری» گفت : تقارن این روز با ایام الله محرم، ماهی که امام حسین (ع) در پاسخ به خواسته نامشروع بنی امیه نه گفت و فریاد بلند کرد« هیهات من الذله » و ملت ایران با الهام گرفتن از نهضت عاشورا با تاسی از یاران امام حسین (ع) این انقلاب را به وجود آورد و تا پای جان برای حفظ و حراست از آن ایستاده است .

جعفری افزود: ملت ایران امروز بعد از 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی میخواهد به آمریکا بگوید ما هیچ رابطه ، مذاکره و مبادلات سیاسی با آمریکا نخواهیم داشت . آمریکاییها دستشان برای ملت ایران رو شده است .

وی خاطر نشان کرد : مهم این است ملت ایران خط شکن مبارزه با آمریکا بود و زمانی که هیچ کشوری جرات روبه رو شدن با آن را نداشت، ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) در برابر زیاد خواهی آمریکا ایستاد و رهبر کبیر انقلاب با گفتن اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند ابهت آمریکا را در جهان زیر سوال برد .

امام جمعه هرات گفت: امروز هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید چرا که تمام مشکلات بشریت و همه ملل  بویژه مسلمین جهان به خاطر دخالت های این شیطان بزرگ است .

حجت الاسلام جعفری اظهار داشت: امروز اگر آمریکا حاضر به نشست پشت میز مذاکره است به خاطر قدرت علمی، نظامی و سیاسی ملت ایران است و گرنه اگر 20درصد احتمال میداد که با جنگ نظامی بر ملت ایران پیروز میشود لحظه ای دریغ نمی کرد .

وی افزود: آمریکا در هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن فهمید که برای مبارزه با ملت ایران ضعیف است و میداند که با تشدید تحریم ها هم نمیتواند ملت را از پا بیندازد .

حجت الاسلام جعفری خاطر نشان کرد: مبارزه با آمریکا ادامه خواهد داشت، بعضی ها فکر میکردند بعد از مذاکرات دیگر شعار مرگ بر آمریکا رنگ میبازد و رابطه با آمریکا برقرار می شود ولی به گفته مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله) مبارزه با استکبار جهانی که در راس آن آمریکاست تعطیل بردار نیست .

امام جمعه هرات افزود: امروز بعضی ها میخواهند از آمریکا فرشته بسازند ولی ملت ایران بیدار است و هیچگاه جنایت های آمریکا را فراموش نمیکند ،آمریکا غیر قابل اعتماد و جنایتکار است و از هر راهی برای نفوذ به خاک ایران استفاده می کند

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.