98 درصد خدمات مشتریان در بانکها بصورت غیرحضوری قابل انجام است
به گزارش یزدرسا، محمد رضایی با بیان اینکه 98 درصد از خدمات مشتریان در بانکها را میتوان غیرحضوری انجام داد، اظهار داشت: قرار شده هر بانک دو تا شعبه را در شهر یزد برای کارهای مربوط به مراجعین دایر کند؛ ضمن اینکه سرپرستی و واحدهای IT بانکها که معمولا در سرپرستیها مستقر هستند همچنان ارائه خدمت میدهند.
وی گفت: طبق گفته رئیس کل بانک مرکزی و با موافقت رئیسجمهور، قرار شده در رابطه با چکهای مشتریان، رابطه حقوقی که بین مشتریان هست برقرار بماند اما از نظر اینکه در بانک مرکزی خدمات مالی به آنها ارائه نشود، دو ماه مهلت گرفتند یعنی تا پایان فروردین ماه این امکان وجود دارد که مشتری اگر چکش هم برگه شد در این دو ماه ایرادی ندارد و بانک مرکزی به آنها ارائه خدمت میدهد.
رئیس شورای هماهنگی بانک های استان یزد افزود: همچنین در رابطه با اقساط، بانک مرکزی مصادیق مشاغلی که نباید قسط بدهند را در ماههای اسفند، فروردین و اردیبهشت اعلام کرده و این سه ماه اقساط به پایان دوره میرود و این کار سیستمی انجام میشود و شعب بانکها در استان یزد، مطالبه این اقساط را در این ماهها نخواهند داشت.
انتهای پیام/