اوج خدمت رسانی با 72 دفتر پیشخوان دولت در یزد
به گزارش یزد رسا به نقل از روابط عمومي توزيع برق استان يزد، مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان يزد در گردهمايي مديران دفاتر پيشخوان يزد، هدف از واگذاري خدمات به اين دفاتر را تسهيل و توسعه خدمات قابل ارائه به مشتركين و متقاضيان برق و تحقق اهداف دولت الكترونيك عنوان كرد.
مهندس محمدرضا صحتي بابيان اينكه درشهرستان يزد تاكنون 44 دفترپيشخوان راه اندازي شده است، افزود: در شهرستان هاي ديگر استان نيز پس از آموزشهاي لازم به كاربران اين دفاتر، 28 دفتر پيشخوان در حوزه مديريت توزيع برق شهرستان ها راه اندازي و به بهره برداري رسيده است.
وی تصريح كرد: مشتركان برق در سطح استان مي توانند با مراجعه به اين دفاتر، خدمات فروش انشعاب، تغييرنام، صدور صورتحساب المثني، ارائه تسويه حساب را دريافت كنند.
مهندس صحتي ادامه داد: تغيير نام مكان، قطع موقت، نصب مجدد انشعاب،پذيرش آزمايش كنتور، پذيرش تصحيح نام وآدرس مشترك و صورتحساب از ديگر خدماتي است كه در دفاتر پيشخوان به مشتركين برق ارائه مي شود.
مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان يزد زمينه سازي براي جذب نيروي كار، كاهش مصرف سوخت و آلايندگيهاي زيست محيطي، جلوگيري از صرف هزينه هاي گزاف، ازدحام و اتلاف وقت مراجعان، افزايش سرعت كيفيت، ارائه خدمات، افزايش بهره وري وكاهش ترددهاي درون شهري را از جمله مزيت هاي راه اندازي دفاتر پيشخوان برق برشمرد.
وي با اعلام اين مطلب كه در آينده نزديك سايرخدمات به اين دفاتر نيز واگذار خواهدشد خاطرنشان كرد: دفاتر ICT روستايي نيز با پيش بيني هاي انجام شده به جمع دفاتر خدمات پيشخوان اضافه شوند.
صحتي يادآور شد: استقرار اين سيستم نه تنها رضايت مندي مشتري را بدنبال دارد بلكه مي تواند زمينه تكريم ارباب رجوع را درسطح شركت افزايش دهد.
شايان ذكر است در پايان اين نشست از 4 دفتر پيشخوان فعال ونمونه در زمينه ارائه خدمات به مشتركين تقدير شد.