ID : 35398259
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

تلاش دشمنان تغییر مولفه های موفقیت به نقاط ضعف است


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: دشمنان با برنامه ریزی دراز مدت و وقت گذاری همه تلاش خود را به کار بستند تا مولفه‌ها و کلیدهای موفقیت ما را به نقطه ضعف تبدیل کنند.

به گزارش خبرنگار یزدرسا، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی اخیر در اهواز گفت: دشمنان انقلاب اسلامی همه تلاش رسانه ای و فرهنگی را به کار بستند تا فرهنگ عاشورا را از ملت بگیرند؛ دشمنان با برنامه ریزی دراز مدت و وقت گذاری همه تلاش خود را به کار بستند تا مولفه‌ها و کلیدهای موفقیت ما را به نقطه ضعف تبدیل کنند.

سردار فتح‌الله جمیری با اشاره به برنامه‌ریزی‌های دشمنان علیه فرهنگ شهادت‌طلبی ملت ایران، اذعان داشت: شما ببینید دشمنان برای تضعیف جایگاه رهبر انقلاب هرچه در دست داشتند به میدان آوردند، بسیاری از مسائل بی‌ربط و تخریب کننده را به رهبری نسبت دادند تا رهبری و شخصیتی که باید این جامعه را به حرکت درآورد با این تبلیغات سو نتواند به نتیجه برسد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، وحدت را یکی دیگر از مولفه های اقتدار انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: دشمنان برای از بین بردن وحدت ملت ایران از هیچ اقدامی فروگذار نکردند و با سیاست ایجاد گروه های مختلف چپ راست و اختلاف های قومیتی روی از بین بردن مولفه های قدرت سرمایه گذاری کردند.

سردار جمیری، فاصله انداختن بین نظام و مردم را از دیگر سیاست‌های شیطانی استکبار دانست و اظهار داشت: ما اگر می‌خواهیم راه شهدا و مسیر آزادگان و جانبازان را که مفتخریم همان راه سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) و ختم آن برافراشتن پرچم لا اله الا الله و محمد رسول الله است ادامه دهیم باید مولفه های موفقیت دوران دفاع مقدس را در راس برنامه ها و فعالیت های خود قرار دهیم.

وی مشکلات اقتصادی جامعه را یادآور شد و تصریح کرد: امروز برای ما سخت است در جامعه و کشوری که هم سرمایه،هم منابع و هم نیروی انسانی دارد فرزندی گرسنه سر بر زمین بگذارد و بخوابد، محتاجی نتواند آسایش خانواده را خود را تامین کند؛ امروز بسیج هم توانایی و هم وظیفه دارد تا در خط مقدم خدمت به مردم فعالیت و تلاش کند.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.