سیر نزولی رضایت مشتریان از کیفیت خودروها
به گزارش یزدرسا ،براساس آمار شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای داخلی و خارجی عرضه شده در بازار ایران از 6 ماه اول سال 1388 تا 6 ماه دوم سال 1392 همراه با نوسان بوده است. بر این اساس، رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای داخلی و عرضه شده در بازار ایران در 6 ماه اول سال 1388 معادل 628 امتیاز از مجموع 1000 امتیاز بوده است.
بر این اساس، رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای داخلی و عرضه شده در بازار ایران در 6 ماه اول سال 1388 معادل 628 امتیاز از مجموع 1000 امتیاز بوده است. پس از آن در ارزیابی صورت گرفته در 6 ماه دوم سال 1388 رضایتمندی مشتریان مقداری افزایش یافته و به 632 امتیاز از 1000 امتیاز رسیده است.
در 6 ماه اول سال 1389 نیز روند رو به رشد رضایت مشتریان ادامه داشته و به 638 از 1000 امتیاز رسیده است. در 6 ماه دوم سال 1389 هم روند صعودی رضایت مشتریان همچنان ادامه داشته و به 641 امتیاز از 1000 امتیاز رسیده است. روند صعودی رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای سواری عرضه شده در بازار ایران در 6 ماه اول سال 1390، 6 ماه دوم سال 1390 و 6 ماه اول سال 1391 همچنان ادامه داشته و به ترتیب به 648، 660 و 665 امتیاز از 1000 امتیاز رسیده است.
در 6 ماه اول سال 1389 نیز روند رو به رشد رضایت مشتریان ادامه داشته و به 638 از 1000 امتیاز رسیده است. در 6 ماه دوم سال 1389 هم روند صعودی رضایت مشتریان همچنان ادامه داشته و به 641 امتیاز از 1000 امتیاز رسیده است. روند صعودی رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای سواری عرضه شده در بازار ایران در 6 ماه اول سال 1390، 6 ماه دوم سال 1390 و 6 ماه اول سال 1391 همچنان ادامه داشته و به ترتیب به 648، 660 و 665 امتیاز از 1000 امتیاز رسیده است.
وطن امروز
Related Assets:
- گزارش تفحص از خودروسازی بیانگر امکان کاهش قیمت به زیر قیمتهای قبلی است
- وقتی که حرف خودروسازان سایپا در عمل ثابت می شود
- واردات قطعات خارجی خودرو با بسته بندی ایرانی/ گزارش تحقیق و تفحص از خودروسازها آماده قرائت در مجلس
- خودرو چگونه گران شد؟
- لزوم باز تعریفی شیب ملایم
- پاسخ مدیرعامل «ایران خودرو» به تکدر خاطر رئیس جمهور!
- خودروی عجیب الخلقه وطنی + تصاویر
- جدول جدیدترین قیمت خودروهای داخلی