پایان ماجرای کمپین" خرید خودرو صفر ممنوع" از منظر یک نماینده مجلس
به گزارش یزدرسا به نقل از ائل، چند هفته ای می شود که کمپین شکل گرفته در فضای مجازی با تاکید بر نخریدن خودروهای داخلی تا زمان کاهش قیمت و افزایش کیفیت خود را به صدر اخبار رسانده و طبق برخی آمارهای تایید نشده موجب شده است تا میزان فروش محصولات دو گروه ایران خودرو و سایپا کاهش یابد.
در حالی که حجم انبوه پیام های مربوط به این کمپین فضای مجازی و برخی اظهارنظرها نشان می دهد برخی دست های پشت پرده هم در پس پرده حضور دارند که اهداف سیاسی یا اقتصادی خود را از این ماجرا دنبال می کنند؛ اما دغدغه مردم در مورد قیمت بالا و کیفیت پایین خودروهای داخلی قابل تردید نیست.
محمد حسن نژاد، نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با ائل در رابطه با سرانجام این ماجرا که گویا نه خودروسازها قصد کوتاه آمدن دارند و نه کمپین شکل گرفته در فضای مجازی به سمت افول می رود؛ گفت: واقعیت این است که از نظر منطقی و علمی آنچه موجب کاهش خرید خودرو شده است؛ کیفیت پایین این محصولات و وضعیت اقتصادی کشور است.
وی افزود: خوشبختانه در کشورمان مرز و تقابلی بین مردم و مسئولان وجود ندارد و اتحادی غیرقابل گسستن وجود دارد.
این استاد دانشگاه فضای مجازی را بستر شکل گیری برخی شایعات و انتشار مطالب بدون توجه به صحت و سقم آنها خوانده و گفت: به نظر من فضای مجازی نمی تواند در اقتصاد تاثیر واقعی بگذارد.
نماینده مردم مرند و جلفا خواستار تلاش بیشتر وزارت صنایع و خودروسازان در جهت متعادل شدن قیمت ها شده و افزایش کیفیت خودروها را نیاز امروز کشور خواند.
انتهای پیام/ص
Related Assets:
- یکهزارع: خودرو ارزان نمیشود
- تبعات جبران ناپذیر زورآزمایی بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان
- هنرمندان یزدی هم به کمپین«ما هم اجازه نمی دهیم» پیوستند
- رونمایی از اولین خودروی لوتوس در ایران(+عکس)
- بیش از 4 هزار خودرو تولیدی شرکتهای ایران خودرو و سایپا انبار شده است
- 20886 خودرو وارد کشور شد
- ایران تولید خودرو در سوریه را از سر میگیرد