درباره ما درباره ما


پایگاه خبری تحلیلی یزد آوا فعالیت خود را از سال 1391 شروع کرده است و تلاش دارد با هدف اطلاع رسانی سریع و دقیق به کاربران، آخرین تحلیل‌ها و گزارش‌ها از مهم‌ترین اتفاقات روز استان یزد را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.

این مجموعه رسانه‌ای خود را در امر اطلاع‌رسانی مستقل می‌داند و در چارچوب قوانین نظام جمهوری اسلامی و تعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل و شهیدان انقلاب، تحت لوای ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای (مدظله العالی)، از درغلتیدن به تمایلات حزبی و جناحی پرهیز دارد و با مشی تحلیلی- خبری به نقد و تحلیل کارشناسانه دستگاه‌ها، عملکرد مسئولان و احزاب خواهد پرداخت.


مخاطبان عزیز می‌توانند با ارائه نظرات و پیشنهادات خود ما را در ارائه هر چه بهتر این خدمات یاری کنند و از طریق ایمیل info@yazdava.ir جهت ارسال نظر، پیشنهاد،  انتقاد، ارسال محتوا ، انعکاس مشکلات و معرفی سوژه  با ما در ارتباط باشند.

مجوز فعالیت:

پایگاه خبری تحلیلی یزد آوا  در جلسه مورخ 93/11/20 هیات نظارت بر مطبوعات مجوز فعالیت دریافت کرد که می‌توان در این لینک  مشاهده نمود؛ همچنین تصویر مشخصات مجوز و ثبت در ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی در اینجا و اینجا  قابل مشاهده است.


صاحب امتیاز و مدیر مسئول:

فاطمه عبدلی

شماره تماس: 09134510291

آدرس دفتر: یزد، بلوار آزادگان، روبروی کارخانه نان کرشمه، کوچه صاحب الزمان