بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 37187648
با حضور پرشور مردم دارالعباده؛

راهپیمایی ۱۳ آبان در ۶۰ نقطه استان یزد برگزار خواهد شد


جانشین شورای هماهنگی استان یزد از برگزاری راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در حدود ۶۰ نقطه استان یزد خبر داد.

سعید زارع در مصاحبه با یزدآوا، با بیان این مطلب که انقلاب اسلامی موفقیت خود در عرصه های مختلف را مدیون پشتوانه عظیم مردمی است گفت: با توجه به ضرورت حضور پررنگ مردم در صحنه های مختلف و نامگذاری روز ۱۳ آبان به عنوان روز ملی مبازه با استکبار جهانی نباید در این روز تنها به حضور دانش آموزان در صحنه اکتفا کرد و باید اقشار مختلف جامعه با حضور حماسی خود، انزجار خود را از استکبار جهانی به نمایش بگذارند.

جانشین شورای هماهنگی استان یزد افزود: راهپیمایی ۱۳ آبان منحصر به دانش آموزان نبوده و باید تمامی اقشار جامعه با احساس تکلیف، تکلیفشان را نسبت به انقلاب، امام و شهدا ادا کنند

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در حدود ۶۰ نقطه استان یزد اظهار داشت: راهپیمایان در شهر یزد از دو مسیر اصلی میدان آزادی به سمت میدان شهدا و چهارراه شهید سید مصطفی خمینی به سمت میدان شهدا راهپیمایی خواهند کرد.

زارع تصریح کرد: این مراسم از ۹ صبح آغاز و در پایان آن علاوه بر سخنرانی و قرائت قطعنامه، دانش آموزان نسبت به اجرای سرود اقدام خواهند کرد.

جانشین شورای هماهنگی استان تاکید کرد: برای رفاه حال دانش آموزان و اقشار مختلف، هماهنگی های لازم برای حضور شرکت کنندگان از چند مسیر دیگر به سمت میدان شهدا صورت گرفته است.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.