شناسه : 6313871
نماینده مردم یزد و اشکذر:

ایرانیان اقتدار و عزت ملی را به رخ جهانیان کشیدند


نماینده مردم یزد و اشکذر در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن و سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مردم با شرکت گسترده و میلیونی در راهپیمایی 22 بهمن اقتدار و عزت ملت ایران را بار دیگر به رخ جهانیان کشاندند.

به گزارش یزد آوا ، در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن و سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس گفت: مردم با شرکت گسترده و میلیونی در راهپیمایی 22 بهمن اقتدار و عزت ملت ایران را بار دیگر به رخ جهانیان کشاندند.

محمد-صالح-جوکار11

محمد صالح جوکار با بیان اینکه مردم ولایتمدار ایران اسلامی همانند سال‌های گذشته حضور پرشوری در راهپیمایی 22 بهمن داشته‌اند٬ گفت:‌ مردم ایران بویژه مردم ولایتمدار استان یزد همانند سال‌های گذشته با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و امام راحل(ره) تجدید پیمان کردند. نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی افزود: در شرایط کنونی که نظام سلطه درصدد است به روش‌های مختلف٬ ایران اسلامی را مورد تهدید و فشار قرار دهد٬ راهپیمایی امروز مردم استان یزد  و دیگر شهرهای ایران اسلامی، پاسخی محکم و کوبنده به یاوه گویی‌های آمریکا و نظام سلطه است. وی تصریح کرد: حضور باشکوه تمامی آحاد مردم در راهپیمایی 22 بهمن دستاوردهای مثبت و مناسبی برای انقلاب و نظام اسلامی به همراه دارد. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: مردم با شرکت گسترده و میلیونی در راهپیمایی 22 بهمن اقتدار و عزت ملت ایران را بار دیگر به رخ جهانیان کشاندند. منبع: یزد رسا



رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


یادداشت یادداشت

محتوا با برچسب کاترین اشتون.

هیچ نتیجه ای وجود ندارد

گفتگو گفتگو

محتوا با برچسب کاترین اشتون.

هیچ نتیجه ای وجود ندارد

گزارش گزارش

محتوا با برچسب کاترین اشتون.

هیچ نتیجه ای وجود ندارد