شناسه : 6307096
نماینده مردم یزد و اشکذر :

تحریم های جدید آمریکا، پیش بینی مقام معظم رهبری را محقق کرد


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تحریم های جدید آمریکا علیه ایران بعد از مذاکرات ژنو نشان دهنده صحت پیش بینی مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر غیر قابل اعتماد بودن آمریکا است.

" محمد صالح جوکار " نماینده مردم یزد و اشکذر در گفتگو با خبرنگار یزد آوا در خصوص اعمال تحریم های جدید علیه ایران از سوی آمریکا اظهار داشت:  تحریم های جدید آمریکا علیه ایران بعد از مذاکرات ژنو نشان دهنده صحت پیش بینی مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر غیر قابل اعتماد بودن آمریکا است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بابیان اینکه سلطنت طلبی جزء ویژگی ذاتی آمریکاست گفت: اقدامات خودسرانه آمریکا و عدم پایبندی به توافق نامه بیانگر خوی سلطه گری آنها است.

جوکار خاطر نشان کرد: اصل و اساس دشمنی های آمریکا انرژی هسته ای نیست و آمریکایی ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با تهدید و تحریم همواره خشم و غضب خود را از جمهوری اسلامی ایران و آرمان ها و اهداف انقلاب اثبات کرده اند.

وی گفت:آمریکایی ها با اجرای پروژه ایران هراسی را کلید زدند و سبب ایجاد تحریم های خلاف عرف و قوانین بین الملل علیه ملت ایران شدند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد :  کنگره آمریکا اخیرا گفته است با علیه برنامه هسته ای ایران تحریم جدیدی اعمال نمی کنیم و لی در بحث حقوق بشر،حمایت از تروریسم و به رسمیت شناخیتن اسرائیل تجدید تحریم داریم.

جوکار بابیان اینکه در هیچ جای تاریخ عدم پایبندی به توافقات دیده نمی شود  گفت:لغو توافقات ژنو از سوی آمریکا اقدام زشتی بود و آمریکا اثبات کرد که به هیچ عنوان نمی تواند قابل اعتماد باشد.

وی باتاکید بر جایگاه برتر جمهوری اسلامی در منطقه اذعان داشت: ما از لحاظ دیپلماتیک و پیگیری حقوق خود در عرصه بین الملل در نشست های مختلف شرکت می کنیم و آماده مذاکره هستیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: به اعتقاد بنده باید حقوق خود را در عرصه های بین المللی دنبال کنیم و با کشورهایی که رفتارهای دوگانه ندارند وارد همکاری شویم.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


یادداشت یادداشت

محتوا با برچسب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی.

هیچ نتیجه ای وجود ندارد

گفتگو گفتگو

محتوا با برچسب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی.

هیچ نتیجه ای وجود ندارد

گزارش گزارش

محتوا با برچسب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی.

هیچ نتیجه ای وجود ندارد