شناسه : 40658243
رئیس انجمن ژیمناستیک کارگران استان یزد:

رقابت ۸۰ نفر از فرزندان کارگر استان یزد در رشته ژیمناستیک


رئیس انجمن ژیمناستیک کارگران استان یزد از برگزاری مسابقات قهرمانی ویژه فرزندان پسر جامعه کار و تلاش همزمان با اعیاد شعبانیه خبر داد.

به گزارش یزد رسا، ابوالفضل یاوری رئیس انجمن ژیمناستیک کارگران استان یزد از برگزاری مسابقات قهرمانی ویژه فرزندان پسر جامعه کار و تلاش همزمان با اعیاد شعبانیه خبر داد.


رئیس انجمن ژیمناستیک کارگران استان یزد ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت شور و نشاط میان جامعه شریف کارگری استان و خانواده این عزیزان، با همکاری هیات ژیمناستیک استان هماهنگی لازم جهت اجرای مسابقات ژیمناستیک هنری ویژه فرزندان پسر کارگران انجام شد.

ابوالفضل یاوری افزود: این مسابقات در ۵ رده سنی با حضور متولدین ۸۷ الی ۸۹، سال ۹۰، سال ۹۱، سال ۹۲ و متولدین سال ۹۳ به بعد و با حضور قریب به ۸۰ ورزشکار در سالن ژیمناستیک گلستان برگزار شد؛ ر شته ژیمناستیک به دلیل حرکات متنوع از محبوبیت خاصی میان پسران و دختران برخوردار است.

وی سطح کیفی و فنی مسابقات را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: در این دوره از مسابقات ورزشکاران با استعدادی شناسایی شدند که در آینده می توانند بعنوان نمایندگان استان در مسابقات کشوری نیز صاحب مقام شوند؛ قضاوت و داوری این مسابقات نیز توسط داوران با تجربه ای همچون حامد آماده، محمدداوود یاوری، محمدعلی دهقان، حسین نیکخواه، کیوان فاضل، احمد زارع و مجتبی یاوری انجام شد.

در پایان این مسابقات به نفرات برتر هر رده سنی مدال و حکم قهرمانی اهدا شد.

انتهای پیام/ش




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


یادداشت یادداشت

محتوا با برچسب جهاد.

هیچ نتیجه ای وجود ندارد

گفتگو گفتگو

محتوا با برچسب جهاد.

هیچ نتیجه ای وجود ندارد

گزارش گزارش

محتوا با برچسب جهاد.

هیچ نتیجه ای وجود ندارد