شناسه : 7489463
معاون فرهنگی هنری اداره کل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری:

شأن حوزه هنری در تمرکز بر فعالیت‌های فرهنگی به دور از حواشی است


معاون فرهنگی و هنری اداره کل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری گفت: شأن حوزه هنری در نگاه فرهنگی و تمرکز بر فعالیت‌ها در فضای فرهنگی و به دور از حواشی و فضای سیاسی مبتذل که قضیه ای جدا از فهم و شعور سیاسی است، می‌باشد که ما به جدیت از این شأن و آبرو دفاع می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار یزد آوا، معاون فرهنگی هنری اداره کل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری در مراسم تودیع و معارفه رئیس حوزه هنری یزد تآکید بر حفظ آرامش و شأن فرهنگی حوزه هنری تمام استان ها را از اصول اساسی اداره امور کل استانها و حوزه هنری دانست.

محسن ربانی با بیان اینکه حوزه هنری برای ما شأن و آبرویی دارد ، تآکید کرد: شأن حوزه در نگاه فرهنگی و تمرکز بر فعالیت‌ها در فضای فرهنگی و به دور از حواشی و فضای سیاسی مبتذل که قضیه ای جدا از فهم و شعور سیاسی است، می‌باشد که ما به جدیت از این شأن و آبرو دفاع می‌کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد انتصاب «کوچک زاده» به سمت سرپرستی حوزه هنری یزد منشأ خیر و برکت برای حوزه هنری و هنرمندان یزد باشد و با همکاری دوستان به فعایت‌های فرهنگی به دور از حواشی بپردازند.

وی با بیان اینکه هیچ تعلق خاطر شخصی برای اعمال در استان‌ها از طریق اداره کل استان ها و ستاد حوزه  وجود ندارد، خاطر نشان کرد این فضا، فضای مدیریتی و اداری است و نه فضای شخصی.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل امور استان‌ها تمرکز اداره کل استان‌ها را بر تولید آثار برای جشنواره تولیدات مراکز استانی و جشنواره ایران آینده (ایران 1404) که در اردیبهشت سال 94 برگزار می‌شود عنوان کرد و تصریح کرد: انتظار داریم که فارغ از حواشی و فعالیت‌های متفرقه و غیر ضروری به تولید آثار و فعالیت های فرهنگی بپردازیم  و شاهد کارهای شاخص و جدی در استان یزد باشیم.

وی با بیان اینکه تنش‌های اداری در فضاهای اداری پیش می‌آید، گفت: امیدواریم فارغ از اتفاق‌ها از امروز همدل و همراه درهمه عرصه‌های اداری، مالی و فرهنگی فضایی ایجاد شود که منجر به تولید آثار جدی و خوب در استان یزد شود.

ربانی برداشتن موانع اداری و موانع ساختاری در نیروهای فرهنگی و فراهم آوردن فضایی آرام برای کارهای تولیدی فارغ از حواشی و حفظ و حراست از این فضا  را از وظایف اداره کل امور استان‌ها دانست.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


یادداشت یادداشت

محتوا با برچسب حجت الاسلام و المسلمین شمس.

هیچ نتیجه ای وجود ندارد

گفتگو گفتگو

محتوا با برچسب حجت الاسلام و المسلمین شمس.

هیچ نتیجه ای وجود ندارد

گزارش گزارش

محتوا با برچسب حجت الاسلام و المسلمین شمس.

هیچ نتیجه ای وجود ندارد