شناسه : 6323103
توضیحات وزیر کشور درباره لغو یک جلسه

فرماندار بروجرد قصور کرد و استعفا داد/ استاندار لرستان استعفا را پذیرفت


وزیر کشور گفت: فرماندار بروجرد به دلیل قبول قصور خود استعفا کرد و استاندار لرستان نیز این استعفا را پذیرفت.

به گزارش یزد آوا به نقل از فارس، عبدالرضا رحمانی‌ فضلی در حاشیه گردهمایی مدیران ستادی و استانی سازمان ثبت‌احوال کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره لغو جلسه‌ای در بروجرد و تشکیل نیروهای خودسر در این باره اظهار داشت: علیرغم مجوز قبلی مبتنی بر تشکیل جلسه‌ای در دانشگاه با حضور افراد سرشناس همچون آیت‌الله دری نجف‌آبادی و سید حسن خمینی تشکیل شود که تعدادی از افراد دیگر نیز به دلیل سلیقه و سیاسی خواسته بودند همزمان در آن محل و مکان جلسه دیگری تشکیل دهند و بر اساس نظر مسئولان محلی امکان وقوع این جلسه به مصلحت نبوده و شورای تأمین استان تشکیل شد.

رحمانی فضلی بیان داشت: وزارت کشور به جلساتی مجوز می‌دهد که تمام اعضا مصلحت بدانند. مسئول برگزاری این جلسات با وزارت کشور است و اگر اتفاق خاصی بیفتد باید پاسخگو باشد.

وی افزود: بر همین اساس جلسه در وزارت کشور در این باره با حضور استاندار لرستان، فرماندار بروجرد، معاون سیاسی، معاون حقوقی و پارلمانی وزارت کشور برگزار شد و این موضوع مورد بررسی قرار گرفت که همکاران استانی قبول کردند قصور شده و برخورد منفعلانه بوده است و نباید جلسه لغو می‌شد.

وزیر کشور گفت: کسانی که همزمان قصد برگزاری جلسه دیگری را داشتند باید در زمان و مکان دیگری این جلسه برگزار می‌شده بنابراین تشخیص ما قصور و انفعال در کار بوده است.

وی بیان داشت: در آن جلسه تصمیم‌گیری شد مدیریت استان خود با این قصور برخورد جدی کند و فرماندار نیز اذعان داشته در شرایط خاص تصمیم‌گیری کرده و تصمیم پخته‌ای نبوده است و گفته دچار قصور و کوتاهی شده و بر این اساس استعفا داد که مورد پذیرش استاندار قرار گرفت.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: تشخیص ما فعالیت گروه یا جناح خاصی در این رابطه نیست.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


یادداشت یادداشت

محتوا با برچسب مسئول بسیج رسانه.

هیچ نتیجه ای وجود ندارد

گفتگو گفتگو

محتوا با برچسب مسئول بسیج رسانه.

هیچ نتیجه ای وجود ندارد

گزارش گزارش

محتوا با برچسب مسئول بسیج رسانه.

هیچ نتیجه ای وجود ندارد