شناسه : 36647394
وزیر دادگستری:

مشکلات استان یزد را در جلسه هیئت دولت مطرح و نتیجه را اعلام می‌کنم


وزیر دادگستری گفت: نتیجه این شد اهم مشکلات که دولت باید اقدام کند این ها را استاندار محترم جمع بندی کند به زودی به ما بدهند و ما هم پیگیری کنیم و در جلسات بعدی بیاییم نتیجه اقدامات را گزارش کنیم.

به گزارش یزد آوا، سید علیرضا آوایی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در حاشیه جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد گفت: این جلسه برای من بسیار نشاط آور بود و زحماتی که انجام شده بود و کارهای بزرگی که صورت گرفته بود حاکی از سخت کوشی مردم، نظام، دولت و بخش خصوصی است.

وی افزود: گزارشی که در رابطه با بحث گردشگری داده شد گزارش بسیار عالی و امیدوارکننده ای بود، همچنین گزارشی که در رابطه با بحث کشاورزی داده شد و رفت و آمدی که صورت گرفته بود با توجه به اقلیم استان یزد برای خود من خیلی جالب بود.

وزیر دادگستری اظهار داشت: در کنار این ها دوستان مسائل و مشکلاتی هم داشتند که قرار شد این مسائل و مشکلات آن بخشی که در استان قابل حل است را مسئولین اجرایی استان پیگیری کنند یک بخش هاییش را هم ما باید در هیئت دولت مطرح کنیم.

آوایی ادامه داد: نتیجه این شد که اهم این موارد را در رابطه با بعضی از بنگاه هایی که با مشکلاتی مواجهه شدند و دولت باید اقدام کند این ها را استاندار محترم جمع بندی کند به زودی به ما بدهند و ما هم پیگیری کنیم و در جلسات بعدی بیاییم نتیجه اقدامات را گزارش کنیم.

وی تأکید کرد: بخش خصوصی در استان را با وجود مشکلاتی که وجود دارد بسیار باانگیزه دیدم و افق های بسیار روشنی برای خودشان روشن کرده اند و کارشان هم ثمربخش بوده و از نظر تولید وضعیت مطلوبی دارند.

وزیر دادگستری گفت: فکر می کنم این جلسات و جلسات مشابه می تواند حرکتی که استان در رابطه با تولید و اشتغال دارد پرشتاب تر کند و ما هم برای رفع موانعی که می تواند به سرعت بیشتر کارها کمک کند، در کنار دوستان قرار بگیریم.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


یادداشت یادداشت

محتوا با برچسب جامعه پزشکی.

هیچ نتیجه ای وجود ندارد

گفتگو گفتگو

محتوا با برچسب جامعه پزشکی.

هیچ نتیجه ای وجود ندارد

گزارش گزارش

محتوا با برچسب جامعه پزشکی.

هیچ نتیجه ای وجود ندارد