شناسه : 6294498

یک باند سارقان زورگیر در یزد شناسایی و منهدم شد .


به گزارش یزدآوا: معاون اجتماعی فرمانده نیروی انتظامی استان یزد گفت: در پی دریافت خبر مبنی بر اینکه افرادی شرور و زورگیر، موجبات رعب و وحشت شهروندان را فراهم کرده و اخاذی می‌کنند ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت. سرهنگ باقری افزود: با بررسی و اقدامات پلیسی، اعضای این باند زورگیر در تعقیب و گریز و با شلیک تیر متوقف و دستگیر شدند. وی با بیان اینکه فعالیت این باند در محدوده آزادشهر یزد بود گفت : اعضای این باند به هشت فقره زورگیری از مردم اعتراف کردند. اعضای این باند متشکل از اتباع افغانی و ایرانی بود که از شهرهای مرزی کشور به استان یزد آمده بودند و با همکاری 2 نفر از سارقان سابقه‌دار با استفاده از سلاح سرد اقدام به زورگیری و سرقت می‌کردند .  منبع:واحد مرکزی خبر  

به گزارش یزدآوا:

معاون اجتماعی فرمانده نیروی انتظامی استان یزد گفت: در پی دریافت خبر مبنی بر اینکه افرادی شرور و زورگیر، موجبات رعب و وحشت شهروندان را فراهم کرده و اخاذی می‌کنند ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
سرهنگ باقری افزود: با بررسی و اقدامات پلیسی، اعضای این باند زورگیر در تعقیب و گریز و با شلیک تیر متوقف و دستگیر شدند.
وی با بیان اینکه فعالیت این باند در محدوده آزادشهر یزد بود گفت : اعضای این باند به هشت فقره زورگیری از مردم اعتراف کردند.
اعضای این باند متشکل از اتباع افغانی و ایرانی بود که از شهرهای مرزی کشور به استان یزد آمده بودند و با همکاری 2 نفر از سارقان سابقه‌دار با استفاده از سلاح سرد اقدام به زورگیری و سرقت می‌کردند . 

منبع:واحد مرکزی خبر

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


یادداشت یادداشت

محتوا با برچسب یزد یزد آوا نماز جمعه یزد.

هیچ نتیجه ای وجود ندارد

گفتگو گفتگو

محتوا با برچسب یزد یزد آوا نماز جمعه یزد.

هیچ نتیجه ای وجود ندارد

گزارش گزارش

محتوا با برچسب یزد یزد آوا نماز جمعه یزد.

هیچ نتیجه ای وجود ندارد