Skip to Content

Asset Publisher Asset Publisher

ID : 24497470
سرپرست تامین اجتماعی بافق:

بدهی ۵۰میلیارد ریالی کارخانه کاشی زمرد به تامین اجتماعی بافق/رکود اقتصادی معوقات کارگاهها را افزایش داده است


سرپرست تامین اجتماعی بافق گفت: کارخانه کاشی زمرد از زمان افتتاح تا کنون ۵۰میلیارد ریال به تامین اجتماعی بدهکار است.

محمدسلامتی در گفتگو با خبرنگار بافق خبر گفت: کارخانه کاشی زمرد از زمان افتتاح ۵۰میلیارد ریال به تامین اجتماعی بدهکار است.

سرپرست تامین اجتماعی شعبه بافق در ادامه در خصوص آمار بیمه شدگان بافقی هم اظهار داشت: چند نوع بیمه از جمله اجباری ،اختیاری،ساختمانی ،قالیبافی ومشاغل آزاد در سازمان داریم که جمعا۱۴۶۲۸نفر هستند و بیشترین آنها مربوط به بیمه اجباری است که نسبت به سال گذشته۲درصد افزایش داشته است.

سلامتی به تعداد افراد درخواست بیمه بیکاری شهرستان اشاره کرد و افزود: تعداد نفراتی که بیمه بیکاری پرداخت کرده اند  ۴۶نفر هستند که باتوجه به تعطیلی کارخانه کاشی ۵۰درصد به این آمار اضافه شده است و حداقل مدت استفاده از بیمه بیکاری ۳۶ماه می باشد.

وی در خصوص تعداد کارگاههای فعال و غیرفعال نیز گفت: تعداد کارگاههای فعال شهرستان ۱۹۴۳واحد وغیر فعال نیز۱۸۶واحد می باشد و حدود ۲الی ۳درصد واحد های فعال افزایش داشته است.

سلامتی توصیه ای هم به کارفرمایان داشت و اظهار داشت: اگر کار فرمایان به موقع بدهی های معوقه خود را پرداخت کنند ما هم می توانیم خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم و کار فرمایان بیمه های خود را به موقع پرداخت کنند.

سرپرست تامین اجتماعی شعبه بافق در خصوص معوقات کارگاهها هم گفت: هر سال معوقات در حال افزایش است وعلت آن هم رکود اقتصادی است به همین خاطر نمی توانند سر موقع پرداخت کنند.

انتهای پیام/ع.ع



گفتگو گفتگو