Asset Publisher Asset Publisher

Return to Full Page

مردم ایران از بهترین ها هستند چرا که همیشه گوش به فرمان ولی امر خویش بوده اند

مردم ایران از بهترین ها هستند چرا که همیشه گوش به فرمان ولی امر خویش بوده اند



سیداحمد هدایت در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه گفت: تاثیر انقلاب اسلامی ایران در زمینه های گوناگون بر ملت ایران پوشیده نیست. انقلاب ایران دستاوردهایی چون ریشه کن شدن بیسوادی، افزایش میزان قبولی وپذیرش دانشگاهها، افزایش سطح آگاهی و بصیرت مردم در زمینه های آموزشی داشته است.

انقلاب ما باعث شد که دانش آموزان بیشتر به مسائل معنوی گرایش پیداکنند. به عنوان مثال در زمینه قرآن، مسابقات فرهنگی- هنری و معارف اسلامی، توجه به برگزاری نماز جماعت، اجرای طرح های مختلف؛ طرح ملی حفظ قرآن و طرح عصمت فاطمی بانوی ایرانی پیشرفت بی نظیری دیده می شود.

هدایت با اشاره به نقش موثر دانش آموزان و فرهنگیان در تمام زمینه های انقلاب اسلامی ایران گفت: آنها در تمام راهپیمایی ها شرکت داشته و حتی در هشت سال دفاع مقدس فعالیت های چشمگیری را از خود نشان دادند و شهدایی تقدیم این انقلاب کردند و درحال حاضرهمگام و همراه  مقام عظمای ولایت هستند.

وی متذکر شد: آموزش و پرورش محور اشاعه فرهنگ در جامعه است و تا کنون از تمام پتانسل ها استفاده نموده است. در آموزش و پرورش اعم از فرهنگیان، دانش آموزان و اولیاء آنها جهت تحقق بخشیدن به آرمانهای انقلاب اسلامی و شهیدان استوار هستند.

هدایت با یادآوری حضور پر شکوه مردم ایران در راهپیمایی های مختلف بیان کرد: ملت ما؛ مردمی هستند که در این 34 سال پس از پیروزی انقلاب نشان دادند که در طول دوران تاریخ بهترین ها هستند چرا که همیشه گوش به فرمان ولی امر خویش بودند. ودشمنان باید بدانند که این مردم تا جان در بدن دارند از ارزش های انقلاب دفاع کرده، و با توکل بر خدا،  وحدت و همدلی، پیروی از مقام معظم رهبری(حفظله) تا ظهور امام زمان(عج) مدافع انقلاب می مانند.