ID : 32092869
خطیب نماز جمعه مهریز:

تفکر بسیجی دژ محکمی در برابر نفوذ دشمنان است


امام جمعه مهریز گفت: علت شکست ناپذیری جمهوری اسلامی تفکر و عمل بسیجی است و بسیج باید در برابر نفوذ دشمن در عرصه فرهنگ و سیاست و اقتصاد، دست از تلاش برندارد.

به گزارش صبح مهریز؛ امام جمعه مهریز در خطبه های نماز جمعه امروز مهریز با بیان اینکه بسیج لشکر مخلص خداست و برای کمک به مستضعفان بدون مزد و بی منت تلاش می کند گفت: بسیج بدنه فعال جامعه است و نماد عزت و قدرت مردمی است و پاسداری از حیثیت و عزت و شرافت انقلاب و  جمهوری اسلامی ایران و دفاع از ارزشها و نیز  مقابله با فتنه ها سر از پا نمی شناسد.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان فرمودند: این توان و نیروی عظیم مردمی بسیج است که ابر قدرتها را به زانو در آورده و باعث پیروزی اسلام در برابر نقشه های دشمن شده است و علت شکست ناپذیری جمهوری اسلامی، تفکر و عمل و حرکت بسیجی در اکثریت قاطع ملت ماست.

وی با تبریک به مناسبت پیروزی جبهه مقاومت و نابودی گروه تکفیری داعش افزود: این پیروزی چند پیام داشت یکی از این پیام ها این بود که اگر کسی وعده ای داد حتما عمل کند که سردار سلیمانی وعده ی نابودی داعش را داد و به آن عمل کرد.

امام جمعه مهریز اضافه کرد: حضور بسیج و سپاه بسیار مهم بود و مدافعان حرم با روحیه ی بسیجی و الگوی بسیجی که در دفاع مقدس داشتیم باعث این پیروزی شد. امروز در عراق، سوریه، لبنان از انقلاب و فرهنگ بسیجی ما الگو می گیرند. 

محی الدینی با اشاره به اینکه بسیج به نسل جوان اعتنا و اعتماد دارد، گفت: بسیج باید دشمن شناس باشد و در برابر نفوذ دشمن در عرصه فرهنگ و باور ها و سبک زندگی و در حوزه سیاست و اقتصاد دست از تلاش برندارد.

مبارزه با آسیب های اجتماعی و کمک به دولت در اجرای اقتصاد مقاومتی و تحقق مقاومت اقتصادی در برابر تحریم ها و نیز امر به معروف و نهی از منکر از دیگر وظایفی بود که امام جمعه مهریز برای بسیج برشمرد.

همچنین محی الدینی شهادت حضرت امام حسن عسکری(ع) را تسلیت گفت و دوران زندگی این امام بزرگوار را پرتنش خواند و با تبریک آغاز دوران امامت و ولایت حضرت صاحب العصر (عج) اظهار داشت: در دوره انتظار فرج، آنچه که بیش از همه مورد توجه است، زمینه سازی و آماده کردن دل ها برای یاری رساندن به امام زمان (عج) و خاتمه دادن به ظلم و ستم در جهان است.

انتهای پیام/ج






آخرین عناوین آخرین عناوین