ID : 30521237
امام جمعه مهریز:

خودکفایی مددجویان کمیته امداد محور فعالیت ها قرار گیرد


امام جمعه مهریز گفت: خودکفایی و استقلال اقتصادی مددجویان مورد حمایت و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان باید همواره محور حرکت و فعالیت مسئولان این نهاد در برنامه ریزی ها باشد.

به گزارش صبح مهریز؛ حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی روز یکشنبه در دیدار مدیرکل و معاونان کمیته امداد امام خمینی ( ره) استان یزد با قدردانی از فعالیت های این نهاد ،افزود: اگر خودکفایی مددجویان محقق شود بسیاری از مشکلات موجود رفع می شود.

وی ادامه داد: ایجاد اشتغال مولد و مفید برای مددجویان و ایجاد زمینه کار و فعالیت برای آنها از جمله ماموریت های اساسی این نهاد حمایتی است که سال های اخیر کارهای خوبی در این ارتباط انجام شده است.

امام جمعه مهریز بیان کرد: پرداخت تسهیلات مناسب و حمایت های مادی و معنوی منظم و مستمر از مددجویان و نیازمندان زیر پوشش ، عاملی موثر برای حل مشکلات و زمینه تحقق استقلال اقتصادی آنهاست.

محی الدینی تصریح کرد: انجام برنامه های فرهنگی و آموزشی برای دانشجویان و دانش آموزان زیر پوشش و نظارت بر اجرای طرح های حودکفایی هم باید همواره مدنظر مسئولان باشد.

همچنین مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد در این دیدار اظهار کرد: طرح های خودکفایی بر اساس نیاز و شرایط مددجویان جزو برنامه های محوری این نهاد است.

محسن علیزاده افزود: کمیته امداد مهریز یک سال اخیر برای خودکفایی خانواده های زیر پوشش کارهای بسیار مهمی را انجام داد که این امور همچنان ادامه دارد.

هم اکنون افزون بر 2 هزار و 500 نفر در شهرستان مهریز از حمایت های کمیته امداد برخوردارند.

ایرنا 

انتهای پیام/ج






آخرین عناوین آخرین عناوین