ID : 22340274
فرماندار مهریز؛

مقابله با تهدید جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی همت ومشارکت جوانان را می طلبد


فرماندارمهریزگفت : انجام برنامه های فرهنگی و معنوی با مشارکت مردم و جوانان مورد حمایت و تاکید همیشگی نظام و دولت بوده است و باید همیشه شاهد انجام این برنامه های ارزشی درمهریز باشیم .

به گزارش صبح مهریزسید محمد رستگاری در مراسم جشن زیر سایه خورشید در حسینیه باغ بهار مهریز گفت : جشن معنوی زیر سایه خورشید ازجمله برنامه های فرهنگی و مذهبی است که درطی دوسال در این شهرستان برگزار شده است

فرماندار شهرستان مهریز اظهار داشت: در سال گذشته درشهرستان با حضور خادمان کارهای فرهنگی خوبی انجام گرفته و امسال نیز شاهد انجام برنامه های معنوی در مکان های مختلف در شهر و روستاهای بخش مرکزی مهریز بوده ایم که انجام برنامه های فرهنگی و معنوی با مشارکت مردم و جوانان مورد حمایت و تاکید همیشگی نظام و دولت بوده است  و باید همیشه شاهد انجام این برنامه های ارزشی درشهرستان  باشیم .

سید محمد رستگاری اشاره کرد: ازجمله  برنامه های بسیار خوب که با همکاری مردم و تشکل های مذهبی در مهریز به صورت باشکوه برگزار می شود جشن زیر سایه خورشید است که روح معنوی و معارف دینی را در جامعه گسترش می دهد.

فرماندارمهریز از مردم ، مسئولین نهادهای فرهنگی و دستگاه های اجرایی که در برنامه های مختلف برای تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی درچندسال اخیر درمهریزهمکاری می کنند ، تشکر کرد. 

سید محمد رستگاری ادامه داد: باید همواره با بهره گیری از ظرفیت های شهرستان شاهد انجام اینگونه مراسم در سطح شهر و مناطق روستایی باشیم وبا مشارکت و همراهی جوانان برای مقابله با تهدید جنگ نرم دشمنان انقلاب اسللامی بکوشیم



 

 






آخرین عناوین آخرین عناوین