ID : 6010344
بازدید مدیرکل بهزیستی یزد از پروژه های مسکن مهر مددجویان مهریز

کمبود اعتبار مانع خانه دار شدن 64 مددجوی مهریزی


34 واحد مسکن مهر شهرک موحدین با پیشرفت 60 درصد و 30 واحد شهرک باهنر با 75 درصد پیشرفت فیزیکی با مانعی با نام کمبود اعتبار مواجه شده که نیازمند مساعدت خیرین می باشد.

به گزارش صبح مهریز، مدیرکل سازمان بهزیستی استان یزد از پروژه های مسکن 34 واحدی شهرک موحدین و 30 واحدی شهرک باهنر بازدید و از نزدیک در کم و کیف پیشرفت کار پروژه ها قرار گرفت.

در این بازدید که بمانی معاون مشارکتهای سازمان بهزیستی، دکتر صباغ زادگان معاون توانبخشی سازمان بهزیستی و علیزاده رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهریز حضور داشتند علیزاده به تشریح پیشرفت پروژه ها و مسائل و مشکلات در روند پروژه ها پرداخت.

دکتر رحیمی نسب در حاشیه این بازدید ضمن تشکر از خیرینی که سازمان را در این زمینه یاری کرده اند از تمامی خیرین و مردم نیکوکار درخواست کرد جهت اجرای هرچه بهتر و سریعتر این پروژه ها سازمان را کمک کنند.

لازم به ذکر است اداره بهزیستی شهرستان مهریز در حال حاضر دو پروژه در دست ساخت ویژه معلولین و مددجویان شهرستان دارد که با اتمام آن 64 خانوار از مددجویان تحت پوشش این اداره صاحب سرپناه می شوند.

مردم و خیرین نیز می توانند به دو صورت اهدای کمکهای نقدی به شماره حساب 2345581162 جام ملت و یا کمکهای غیرنقدی نظیر اهداء کاشی،سرامیک،سیمان و ... سازمان بهزیستی را یاری نمایند.

به گزارش صبح مهریز، این 64 واحد قرار بود 15 اردیبهشت سال جاری تحویل مددجویان شود که با کمبود اعتبار مواجه شده است.






آخرین عناوین آخرین عناوین