ID : 5983323
فرمانده بسيج ناحيه مهريز خبر داد:

580 ‌مهريزي به مرقد امام(ره) اعزام می شوند


فرمانده ناحيه مقاومت بسیج مهريز در ستاد بزرگداشت فتح خرمشهر و رحلت حضرت امام خميني (ره) این شهرستان گفت: همزمان با ايام رحلت بنيانگذار انقلاب اسلامي ايران، 580 نفر از مردم ولایتمدار مهريز به مرقد مطهر امام خميني(ره) اعزام می شوند.  به گزارش صبح مهریز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه الغدیر، محمدرضا دهقان دهنوی در ستاد بزرگداشت فتح خرمشهر و رحلت حضرت امام خميني (ره)، از سهمیه اعزام 580 نفر از مردم متدین و ولایتمدار مهريز به مرقد مطهر حضرت امام (ره) خبر داد و اظهار داشت: اين تعداد در قالب 15 دستگاه اتوبوس براي شركت در مراسم رحلت حضرت امام خميني(ره) به بهشت زهراي تهران اعزام خواهند شد. وي با بيان اينكه مردم مهريز همواره در برگزاري مراسم بزرگداشت امام خميني (ره) سنگ‌تمام گذاشته‌اند، بيان داشت: برگزاري مراسم‌هاي باشكوه و معنوي برخواسته از روحيه ولايت‌مداري مردم مهريز است. دهقان از مردم شریف و قدرشناس مهریز خواست تا برای ثبت نام اعزام به حرم امام به حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج سطح شهرستان مراجعه کنند. فرماندار مهريز نيز در اين جلسه بر لزوم آمادگي بيش از پيش مسئولان، نهادهاي مربوط و اقشار مختلف مردم براي برگزاري هر چه با شكوه‌تر مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) در اين شهرستان تاكيد كرد. مهدي كياني‌مقدم، معمار كبير انقلاب اسلامي را رهبري سياسي، مذهبي، بي‌همتا و بي‌نظير توصيف كرد و افزود: ما هر چه داريم از امام راحل و انفاس قدسي ايشان و مقام معظم رهبري است و همه مسئولان بايد تمام امكانات و نيروهاي خود را براي هر چه باشكوه‌تر برگزار شدن مراسم سالگرد حضرت امام (ره) بسيج كنند. وي عزت، استقلال، اقتدار، توسعه و پيشرفت بخش‌هاي مختلف را مرهون فداكاري، رشادت و آرمان‌هاي بلند امام راحل دانست و افزود: امروز بر همگان تكليف است تا در مسير تداوم اين ارزش‌ها و انتقال آن به نسل‌هاي آينده جامعه بيش از پيش تلاش كنند. كياني‌مقدم تنوع در برگزاري برنامه‌هاي اين مناسبت را بسيار حائز اهميت دانست و خاطرنشان كرد: اكنون دنيا به اين مناسبت چشم دوخته است و استقبال بيشتر مردم از اين مناسبت بيانگر پايبندي مردم به آرمان‌هاي حضرت امام (ره) و ولي‌فقيه است. فرماندار مهريز بر مردمي و خودجوش برگزار شدن مراسم و حركت مردم براي برگزاري برنامه‌هاي رحلت حضرت امام (ره) تاكيد كرد و تقويت اين برنامه‌ها را خواستار شد. عطرافشانی قبورشهدا، همایش بزرگ دوچرخه سواری، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگر و تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس از دیگر مراسمی است که در این ستاد در خصوص نحوه برگزاری آن بحث و تبادل نظر شد.

فرمانده ناحيه مقاومت بسیج مهريز در ستاد بزرگداشت فتح خرمشهر و رحلت حضرت امام خميني (ره) این شهرستان گفت: همزمان با ايام رحلت بنيانگذار انقلاب اسلامي ايران، 580 نفر از مردم ولایتمدار مهريز به مرقد مطهر امام خميني(ره) اعزام می شوند.
 به گزارش صبح مهریز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه الغدیر، محمدرضا دهقان دهنوی در ستاد بزرگداشت فتح خرمشهر و رحلت حضرت امام خميني (ره)، از سهمیه اعزام 580 نفر از مردم متدین و ولایتمدار مهريز به مرقد مطهر حضرت امام (ره) خبر داد و اظهار داشت: اين تعداد در قالب 15 دستگاه اتوبوس براي شركت در مراسم رحلت حضرت امام خميني(ره) به بهشت زهراي تهران اعزام خواهند شد.

وي با بيان اينكه مردم مهريز همواره در برگزاري مراسم بزرگداشت امام خميني (ره) سنگ‌تمام گذاشته‌اند، بيان داشت: برگزاري مراسم‌هاي باشكوه و معنوي برخواسته از روحيه ولايت‌مداري مردم مهريز است.

دهقان از مردم شریف و قدرشناس مهریز خواست تا برای ثبت نام اعزام به حرم امام به حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج سطح شهرستان مراجعه کنند.

فرماندار مهريز نيز در اين جلسه بر لزوم آمادگي بيش از پيش مسئولان، نهادهاي مربوط و اقشار مختلف مردم براي برگزاري هر چه با شكوه‌تر مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) در اين شهرستان تاكيد كرد.

مهدي كياني‌مقدم، معمار كبير انقلاب اسلامي را رهبري سياسي، مذهبي، بي‌همتا و بي‌نظير توصيف كرد و افزود: ما هر چه داريم از امام راحل و انفاس قدسي ايشان و مقام معظم رهبري است و همه مسئولان بايد تمام امكانات و نيروهاي خود را براي هر چه باشكوه‌تر برگزار شدن مراسم سالگرد حضرت امام (ره) بسيج كنند.

وي عزت، استقلال، اقتدار، توسعه و پيشرفت بخش‌هاي مختلف را مرهون فداكاري، رشادت و آرمان‌هاي بلند امام راحل دانست و افزود: امروز بر همگان تكليف است تا در مسير تداوم اين ارزش‌ها و انتقال آن به نسل‌هاي آينده جامعه بيش از پيش تلاش كنند.

كياني‌مقدم تنوع در برگزاري برنامه‌هاي اين مناسبت را بسيار حائز اهميت دانست و خاطرنشان كرد: اكنون دنيا به اين مناسبت چشم دوخته است و استقبال بيشتر مردم از اين مناسبت بيانگر پايبندي مردم به آرمان‌هاي حضرت امام (ره) و ولي‌فقيه است.

فرماندار مهريز بر مردمي و خودجوش برگزار شدن مراسم و حركت مردم براي برگزاري برنامه‌هاي رحلت حضرت امام (ره) تاكيد كرد و تقويت اين برنامه‌ها را خواستار شد.

عطرافشانی قبورشهدا، همایش بزرگ دوچرخه سواری، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگر و تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس از دیگر مراسمی است که در این ستاد در خصوص نحوه برگزاری آن بحث و تبادل نظر شد.






آخرین عناوین آخرین عناوین