ID : 5966770

اردکان میزبان تنها حافظ قرآنی که تمام عبارت قرآن را برعکس تلاوت می کند


این مراسم معنوی جمعه شب مورخ ۲۰/۱۱/۹۱ بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور محمد مهدی حق گویان نابغه قرآنی اسلام و با اجرای ۶۴ روش قرآنی توسط این حافظ برجسته در مصلی امام خمینی(ره) اردکان برگزار می گردد. محمد مهدی حق گویان که اکنون در آستانه سن ۱۴ سالگی قرار دارد دارای ویژگی هایی است که او را در بین حفاظ جهان منحصر به فرد کرده است. او دارای مدرک کارشناسی رسمی وزارت علوم است و در مقطع ارشد این رشته در حال تحصیل می باشد و همزمان در حوزه علمیه نیز به تحصیل مشغول است. وی تنها حافظی است که به واسطه تسلط زیاد بر قرآن کریم می تواند این کتاب آسمانی را به ۶۴ شکل از حفظ قرائت کند و تنها حافظی است که تمام عبارت قرآن را می تواند برعکس تلاوت نماید. وی همچنین در زمینه عبارات قرآنی و مفاهیم و تفسیر قرآن کریم بسیار مسلط است و بی شک می توان او را  با عنایت الهی معجزه قرآن کریم نامید. ایشان حفظ قرآن کریم را تنها در مدت ۲ سال و در سن ۱۰ سالگی به پایان رساند و مدت ۴ سال به مطالعه کتب علوم قرآنی و تفسیر پرداخت. این نوجوان نابغه سفرهای متعددی به کشورهای قاره آفریقا ، اروپا و آسیا داشته است و در هر کشوری که برنامه اجرا می کند تا چندین هفته جراید آن کشور ویژگی های او را در صدر اخبار خود قرار می دهند. محمد مهدی حق گویان تاکنون به کشورهای امارات، نیجریه ، لبنان، سوریه، ترکیه، قطر، عراق، الجزایر، عمان و سودان مسافرت کرده است و در آن کشورها به اجرای برنامه پرداخته است. گفتنی است وی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردکان و کمیته قرآنی دهه فجر به این شهر دعوت شده است. منبع: نارین نیوز

این مراسم معنوی جمعه شب مورخ ۲۰/۱۱/۹۱ بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور محمد مهدی حق گویان نابغه قرآنی اسلام و با اجرای ۶۴ روش قرآنی توسط این حافظ برجسته در مصلی امام خمینی(ره) اردکان برگزار می گردد.

محمد مهدی حق گویان که اکنون در آستانه سن ۱۴ سالگی قرار دارد دارای ویژگی هایی است که او را در بین حفاظ جهان منحصر به فرد کرده است.

او دارای مدرک کارشناسی رسمی وزارت علوم است و در مقطع ارشد این رشته در حال تحصیل می باشد و همزمان در حوزه علمیه نیز به تحصیل مشغول است.

وی تنها حافظی است که به واسطه تسلط زیاد بر قرآن کریم می تواند این کتاب آسمانی را به ۶۴ شکل از حفظ قرائت کند و تنها حافظی است که تمام عبارت قرآن را می تواند برعکس تلاوت نماید.

وی همچنین در زمینه عبارات قرآنی و مفاهیم و تفسیر قرآن کریم بسیار مسلط است و بی شک می توان او را  با عنایت الهی معجزه قرآن کریم نامید.

ایشان حفظ قرآن کریم را تنها در مدت ۲ سال و در سن ۱۰ سالگی به پایان رساند و مدت ۴ سال به مطالعه کتب علوم قرآنی و تفسیر پرداخت.

این نوجوان نابغه سفرهای متعددی به کشورهای قاره آفریقا ، اروپا و آسیا داشته است و در هر کشوری که برنامه اجرا می کند تا چندین هفته جراید آن کشور ویژگی های او را در صدر اخبار خود قرار می دهند.

محمد مهدی حق گویان تاکنون به کشورهای امارات، نیجریه ، لبنان، سوریه، ترکیه، قطر، عراق، الجزایر، عمان و سودان مسافرت کرده است و در آن کشورها به اجرای برنامه پرداخته است.

گفتنی است وی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردکان و کمیته قرآنی دهه فجر به این شهر دعوت شده است. منبع: نارین نیوز





آخرین عناوین آخرین عناوین