ID : 29319978
آیت‌الله ناصری مطرح کرد

تروریست‌ها ساخته دست عربستان و استکبار جهانی هستند/ حفظ کشور با پشتیبانی از ولایت فقیه


امام جمعه یزد گفت: تروریست‌ها ساخته دست عربستان سعودی و استکبار جهانی هستند و با وجود هزینه‌های گزاف برای اقدامات جنایتکارانه خود در به ثمر سیدن اهداف شوم خود ناکام می‌مانند.

به گزارش صبح مهریز به نقل از یزد رسا؛ آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به حوادث تروریستی مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی(ره) ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدای این حوادث، اظهار کرد: خوشبختانه وحدت و برنامه‌ریزی‌های دقیق نیروهای امنیتی، اطلاعاتی، سپاه و نیروی انتظامی موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان و به هلاکت رسیدن عوامل آنها شد.

وی داعش و دیگر تروریست‌ها  را محصول عربستان سعودی و استکبار جهانی دانست و افزود: این اقدامات از سوی سعودی‌های جنایتکار و همچنین استکبار جهانی در راستای منزوی کردن ایران اسلامی انجام می‌گیرد و با وجود اینکه هزینه‌های چندین میلیارد دلاری برای به ثمر رسیدن این اقدامات کردند ولی باز هم ناکام ماندند و به اهداف شوم خود نرسیدند.

امام جمعه یزد با بیان اینکه این حوادث بیش از پیش وحدت داخلی و همدردی مردم دنیا با ملت ایران را به دنبال دارد، تصریح کرد: این اتفاق به همه دنیا ثابت کرد ایران در مبارزه با تروریسم است و همیشه با هجوم تروریست‌ها روبه‌رو بوده است.

آیت‌الله ناصری گفت: عربستان سعودی در سال‌های گذشته اصلی‌ترین تولید کننده و صدور انسان‌های تندرو، جنایتکار و تروریست بوده و زمانی که دیدند اقدامات ایران در عراق، یمن، سوریه، فلسطین، لبنان و دیگر نقاط منطقه برنامه‌های تروریستی آنها را ناکام گذاشته است، اقدام به طرح‌ریزی برای چنین حوادثی در ایران کردند که با قدرت بالای نیروهای داخلی مواجه شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز ایران دراوج امنیت قرار دارد و باید همیشه شکرگزار این نعمت بسیار بزرگ باشیم و با پشتیبانی از ولایت‌فقیه و نیروهای انقلابی مملکت خود را از دسیسه‌ و توطئه‌های دشمن حفظ کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان با تأکید بر حضور مردم در صحنه‌ها و وحدت و یکپارچگی ملت ایران گفت: این وحدت و همبستگی در طول سال‌های انقلاب و همچنین بهره‌گیری از نیروهای اطلاعاتی و امنیتی مقتدر، ناکامی دشمنان را در اقدامات خرابکارانه و توطئه‌ها آنها به دنبال داشته است.

انتهای پیام/ج






آخرین عناوین آخرین عناوین