ID : 28389458
فرماندار مهريز گفت:

در انتخابات 29 ارديبهشت ماه، حضورگسترده مردم مهمترين اصل است


فرماندار مهریز گفت: حضورگسترده مردم در انتخابات 29 ارديبهشت ماه مهمترين اصل است و همه دستگاه ها باید مجدانه برای حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی تلاش کنند.

به گزارش صبح مهریز؛ فرماندار مهريز در جمع اعضاي  شوراي بسيج شهرستان  ضمن  تقدير و تشكر از تلاش بسيجيان در عرصه های مختلف، به نقش ارزنده بسيج در تسهیل و تحقق امور مربوط به شهرستان اشاره كرد و گفت : مجموعه بسيج  مي تواند مانند گذشته در تمام زمينه ها به ویژه در  برگزاري  انتخابات آرام و بی حاشیه در شهرستان  نقش مهمي را ايفا کند.

سيد محمد رستگاري گفت: حضورگسترده مردم در انتخابات 29 ارديبهشت ماه  مهمترين اصل است و همه دستگاه ها باید مجدانه برای حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی تلاش کنند.

این مسئول بر عدم جانبداری و نیز عدم استفاده از امکانات دولتی در جهت تبلیغ برای نامزدهای انتخاباتی تاكيد کرد و افزود : هيچ  شبهه اي نيز در خصوص موارد تاكيد  شده نبايد باشدو همه دستگاه ها خود را ملزم به آرامش بخشي  جامعه در آستانه انتخابات کنند؛ چرا که مردم  براي تصميم گيري درست نیاز به آرامش دارند.

وی اظهار داشت: تلاش همه دستگاه ها باید برای برگزاری انتخابات سالم ، آرام و قانونمند و باشكوه در سطح شهرستان باشد تا شاهد  پيشرفت روزافزون  ايران اسلامي باشيم .

در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز با اشاره به نقش مسجد، بر نگاه بومی و محلی برای تحقق برنامه های بسیج تاکید کرد و افزود: مسجدمحوری بسیج، جزو مطالبات مقام معظم رهبری و سازمان بسیج  و نیز از سیاست های کلان در فرایند شکل گیری تمدن اسلامی است.

علی اصغر سلمانی ضمن ابراز ناخرسندی از حضور کم رنگ جوانان در مساجد نسبت به قبل خاطرنشان کرد: مسجد مکانی مقدس است که برای برگزاری مراسم عبادی و نیزتجمعات سیاسی و فرهنگی و یادگیری قرآن و معارف اسلامی  حائز اهمیت  است و باید علاوه بر این، مکانی برای علم آموزی و اخلاق مداری جوانان و نوجوانان باشد.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی در مورد ساختار بسیج بر اساس مردم داری و مردم محوری گفت: باید با کمک اقشار بسیج از جمله بسیج جامعه پزشکی یا بسیج حقوقدانان، امر خدمت رسانی و گشودن گره ازمشکلات مردم در محیط معنوی و نورانی مسجد انجام شود.

انتهای پیام/ج






آخرین عناوین آخرین عناوین