ID : 22121971
سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد :

دوره پیش بیمارستانی ویژه امدادگران هلال احمردر مهریز برگزارشد


سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: دوره تخصصی پیش بیمارستانی با حضور بیش از 30 نفر از اعضای جوانان و امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز برگزار شد.

به گزارش صبح مهریزسرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: دوره تخصصی پیش بیمارستانی با حضور بیش از 30 نفر از اعضای جوانان و امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز برگزار شد.

عباس احدپور اظهار داشت: با توجه به اهمیت توانمندسازی نیروهای امدادی و آمادگی آنان جهت حضور مناسب در صحنه های حادثه به عنوان کمک دهنده اول و بهره مندی از متد جدید و ارتقا سطح دانش امدادی و توان عملیاتی آنها، این جمعیت اقدام به برنامه ریزی و اجرای دوره آموزشی تخصصی پیش بیمارستانی کرد.

وی با بیان اینکه این دوره با حضور  بیش از 30 نفر از جوانان، امدادگران و نجاتگران در جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز برگزار شد، افزود: هدف از برگزاری دوره های تخصصی آموزش تخصصی اعضا جوانان و امدادگران عضو در تیم‌های امداد و نجات، افزایش دانش عملیاتی اعضای تیم‌های امداد و نجات، افزایش کارایی عملیات های امداد و نجات در سوانح و حوادث و غیره بود.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد عنوان کرد: در سه ماهه اول سال 95 دوره های تخصصی امداد و نجات  با حضور 578 فراگیر در سطح استان وشعب برگزار شده است.
 
انتهای پیام/ش ع
 





آخرین عناوین آخرین عناوین