ID : 9288851
واکنش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز به سخنان سخیف حامی فتنه در مهریز:

زیر سوال بردن اصل «ولایت فقیه» یک جفای بزرگ به امام و انقلاب اسلامی است


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: زیر سوال بردن اصل مترقی «ولایت فقیه» بخاطر مصالح سیاسی و جناحی در اصل یک جفای بزرگ به امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی است .

سرهنگ «علیرضا زارع » در گفت و گوبا صبح مهریز افزود: مردم و عزاداران حسینی و تمامی علاقمندان و دلسوزان امام وولایت باید پاسخ این توهین کننده را به نحو شایسته خواهند داد .

 

وی اظهار داشت: بی توجهی به اصل مترقی «ولایت فقیه» و همچنین سکوت در برابر افرادی که با سخنان سخفیف خود به نظام ٰ انقلاب اسلامی و ولایت فقیه توهین می کنند گناهی نابخشودنی است .

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز اظهار داشت: بیان این اظهارات سخفیف و تأسف بار که امام خمینی (ره) به دنبال حکومت اسلامی وولایت فقیه نبودند و اینکه بعدا ولایت فقیه تصویب شده و امام(ره) را  گرفتارش کردند توسط برخی عمامه به سرها بخاطر  منافع سیاسی  یک جنایت بزرگ در خصوص امام (ره) ٰوانقلاب اسلامی است .

 

وی تصریح کرد: همه می دانند که بنیانگذار جمهوری اسلامی از همان ابتدا در سال 1348 در نجف اشرف سلسه درس هایی در باب «ولایت فقیه» داشته اند .

 

زارع گفت: این سلسه درس ها در قالب کتاب در برخی کشورها و عراق و ایران و لبنان منتشر و توزیع شده است .

 

وی افزود: هنگامی که حضرت امام خمینی (ره) به ایران آمدند در سخنرانی خود در بهشت زهرا در سخنانی به تشکیل دولت و حکومت اسلامی پرداختند که این خود گویای اهتمام به «ولایت فقیه» است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز اظهار داشت: بیان برخی سخنان سخیف توسط برخی افراد قطعاً بر خلاف مصالح نظام و گناهی بزرگ به ولایت و ولایتمداری است .






آخرین عناوین آخرین عناوین